DUYURULAR

ÜYELİK FORMU

Üyelik Bilgileri
Kişisel Bilgiler
 
Bay Bayan
Güvenlik Bilgileri

Bilgilerin Gizliliği, Üyelerin Korunması Ve Üyelik Şartları
  • Siirdemeti.Net'e verilen bilgiler hiç bir şekilde üçüncü şahıslara verilmez.
  • Bu bilgiler, üyenin isteği olmadan, Siirdemeti.Net'in  kendisi tarafından dahi kullanılmaz.
  • Üyelere, çok önemli uyarılar dışında, kendileri talep etmeden, ticari olsun olmasın e-mail gönderilmez.
  • Üyelere ait bilgiler hiç bir sayfada yayınlanmaz. Ancak bazı bölgelerde, üye önceden uyarılarak ve üyenin onayı alınarak bir takım bilgiler (rumuz gibi) yayınlanabilir.
  • Üyelerin giriş yaparken kullandıkları isim ve şifrelerin korunması ve bu bilgilerin başkası tarafından kullanılmasını önleyici bazı önlemler alınmıştır. Ancak üyenin isteği doğrultusunda, üyelik bilgilerinin bir sonraki girişte Siirdemeti.Net sistemi tarafından otomatik olarak alınması seçeneği de uygulanabilir.
  • Siirdemeti.Net, istatistik tutmak veya oluşabilecek güvenlik sorunlarını çözmekte kullanmak üzere; sayfalar arasında gezinen veya bir takım işlemler yapan kişileri saptamak amacıyla kişilerin bilgisayar isimlerini ve ip numaralarını, işlemi, tarihi kayıt etmektedir.
  • Siirdemeti.Net, üyelerini, istekleri doğrultusunda otomatik olarak tanımak veya oluşabilecek güvenlik sorunlarını çözmek amacıyla kullanıcının bilgisayarındaki cookie sisteminden yararlanmaktadır. Üye, kullandığı internet tarayıcı (browser) programının ayarlar kısmında cookie kullanımını devre dışı bırakabilir. Ancak bu durumda Siirdemeti.Net'in bazı sayfalarını görmek ve işlem yapmak imkansız hale gelecektir.
  • Üye dilediği anda, Siirdemeti.Net'ine haber vermeden Üye İşlemleri sayfasını kullanarak üyelikten ayrılabilir. Üyelikten ayrılma işlemi hemen o anda otomatik olarak gerçekleşecektir. Üye'nin Siirdemeti.Net'inde  daha önde yaptığı bazı işlemler veya kayıtlar, üyenin üyelikten ayrılması ile geçersiz kalmaz.
  • Üye, Siirdemeti.Net 'nin herhangi bir bölümünde yazdığı bilgilerin ve mesajların her türlü hukuki sorumluluğunu üstlendiğini peşinen kabul etmektedir. Bu konuda her türlü sorumluluk üyeye aittir. Yetkili merciler tarafından talep edilmesi halinde, bir mesajı veya herhangi bir yazıyı Siirdemeti.Net sayfalarında yazan / yayınlayan kişinin kimliğini belirlemeye yarayacak bilgi, Siirdemeti.Net tarafından verilecektir.
  • Üyeler Siirdemeti.Net sistemine kayıt olurken verdikleri bilgilerin doğru olduğunu ve bu bilgilerin gerekli olduğu durumlarda(ör: şifreyi hatırlamama) oluşacak zararlardan dolayı sorumluluğun kendisinde olduğunu ve hiç bir şekilde Siirdemeti.Net'in sorumlu tutulamayacağını kabul ederler.
  • Siirdemeti.Net üzerinde örf ve adetlere aykırı, ahlaksız, saldırgan, tahrik edici, kırıcı yorumlar kural dışıdır ve tespiti halinde uyarıya gerek görülmeden hesabınız kapatılabilir.
  • Siirdemeti.Net üyelerinin ürettiği ve yayınlanmak üzere kendi iradesiyle sisteme yüklediği (örneğin panoya eklediği mesaj, şiir, haber, itiraf, vb.) bilgi, belge, yazılım, tasarım, grafik, resim vb. Eserleri tanıtım, duyurum amacı ile yayınlama ve/veya site içerisinde Siirdemeti.Net tarafından uygun görülecek başka bir adrese taşıma haklarına sahiptir. Yayınlanan bu bilgilerin başka kullanıcılar tarafından kopyalanması ve/veya yayınlanması ihtimal dahilindedir. Bu hallerde üye, Siirdemeti.Net'den  telif ve benzeri hiçbir ücret talep etmeyecektir.
  • Siirdemeti.Net üzerinde kayıtlı bulunan şahsi bilgileriniz, üçüncü şahıslara pazarlanmaması konusunda güvence altındadır.
  • Siirdemeti.Net üzerinde kayıtlı bulunan şahsi bilgileriniz, üçüncü şahıslara pazarlanmaması konusunda güvence altındadır.
  • Siirdemeti.Net üzerinde hakkınızda yasal mercilere yapılan bir şikayet sonucunda, yasal merciler tarafından istenildiği taktirde şahsi bilgileriniz ve / veya site kullanımınızla ilgili tüm bilgiler verilebilir.
  • Bu anlaşma, T.C. yasalarına uygun olarak, hiçbir yasal tezata yer verilmeden yürütülecektir.
  • Siirdemeti.Net üyelik işlemini tamamlayan kullanıcılarımız yukarıda belirttiğimiz üyelik şartlarını okumuş ve kabul etmiş sayılır.
  Kodu Yenile
Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©