DUYURULAR

ibrahim KARAGÖZ EKSİK YANIM Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

ibrahim KARAGÖZ

EKSİK YANIM

Babama yazdığım her şiir eksik kaldı. Hayata her düşüm eksik kaldı. Çünkü o düşlerimde babamdan bir parça yoktu.
Okula giderken annemin hazırladığı beslenme çantası her zaman eksik kaldı. Çünkü içinden babamın kokusu yoktu.
Karne günlerim hep esik kaldı karnem kötü olduğunda içimde biraz korku biraz hüzünle karışık garip bir korku olmadı veya iyi olduğunda huzur sevinç ve gururla karışık gaip bir duygu olmadı çünkü eve de beni merakla bekleyen babam olmadı.
Hayatta uykularım hep eksik kaldı. Çünkü hiç babamın kollarında uyumadım ya da babam geceleri üzerimi örtüp yanağıma bir buse kondurmadı.
Her bayram eski kaldı hayatımda. Çünkü sabah bayramlıklarımı giyip de elini öptükten sonra babamın elinden tutup gurla ve garip bir mutlulukla bayram ziyaretlerine gidemedim.
Hayatta dertleri bile eksik yüreğimde yaşadım çünkü derlerimi sorup bana öğüt ve tavsiye verecek yanımda babam yoktu.
Aşklarımda eski kaldı hayatımda çünkü bana sevgiyi ve aşkı anlatacak babam olmadı yanımda. Gözyaşlarım bile gözümde eksik kaldı gözümde.
Yani benim her şeyim eksik oldu yüreğim gibi yüreğimdeki baba ismi olan tarafı eksik kaldı. Bu şiirimde eksik kaldı be.

YAZAN: İbrahim KARAGÖZ

Bu şiir toplam 605 kez okundu.
2.04.2007

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©