DUYURULAR

ali sülük  AŞKI MÜSTESNA Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
5,0
22
Şiire puan verin!

ali sülük

AŞKI MÜSTESNA


bir sevdaysa tutunduğun bu yolda Bir aşksa;sonu olmayan duygularının Yaşamaksa;içinde kıvranırken birebir hayalerinin Ve eskinin yeniye bir uyarlama ışığıysa;Gözlerinde külenmiş bir aşkın ateşi Ölmekle yaşamak arasındaki hedefin Kalp ataşlarında yankılandığı vakit Bilki seni düşünüyorum Bir mevsimin en köhne köşesinde Yüzün avuçlarımın içinde Gözlerim potreni çizmiş kara toprakta Toprakla benzenmiş kahve gözlerini içindeki hasretlik simam Nefesinde can ararken dudaklarım Elerimle sana dokunuşum Gamzende gezen ellerim Doyasıya dokunamamakta Silinir kaybolursun diye Ve bir hicran yaşı dökülürken gözlerinde Bir esenti ile dalgalan saçın yüzümü okşamakta Sanki bir nevi teseli ediyordu Nefesine bir türlü ulşamayan ben Benliklerim içinde kıvranan hayallerim Kayıp gitmeye başladın Hayatımın çocukluk kaypacağından Hicran dedinizinde buldum kendimi Sürükledi beni dalgalar inişli çıkışlı basamaklarda Anladımki hayalarle cilvelenmiş sen Bir çocukluk oyunumda iberetmiş Yaşamaksa seni Realistçe konumlanmış Romantik bir hava olmalı Bedenler birleşmeli Soluklar birleşmeli Nefes nefese çırpınışlarımız olmalı Yarınlara yete bilmeliyiz Aşk denilen yolcuğumuzda Birde şiir söylemeliyiz..

Bu şiir toplam 632 kez okundu.
30.10.2009

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©