DUYURULAR

gamze çelik aşk şiiri Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

gamze çelik

aşk şiiri


BİRGÜN HERKEDEN ÖNCE KALKIP
DOĞAN GÜNEŞİ SEYRETTİM
AMA YİNE GÖZÜMDEN AKAN YAŞLARI DURDURAMADIM.
ONA BAKTIKÇA SENİ DAHA ÇOK
ÖZLEDİĞİMİ ANLADIM
O BİLE BİR GECENİN SABAHINI
AYDINLATIRKEN BEN SENSİZ HERGÜN KARANLIKTAYIM
BENİM TEK GÜNEŞİM SENSİN DAYANANAMIYORUM YOKLUĞUNA GEL BİRTANEM SENİ ÇOK ÖZLEDİM......




SANA OLAN SEVGİMİ GÖZ YAŞLARIMLA ANLATMAK İSTEDİM GÖZÜMDEN YAŞLARLA İSMİNİ GÖNLÜME YAZDIM YOKLUĞUNA ALIŞMAYA ÇALIŞTIKÇA HASRETİN DELİ ETTİ BENİ YOKLUĞUNA ALAŞAMIYORUM BİRTANEM GEL ARTIK NOLURSUN GEL............




YİNE GECE OLDU BİATANEM YİNE YOKSUN YANIMDA HAYALİN KARŞIMDA BANA GÜLÜYOR AMA YOKLUĞUN İÇİMİ ACITIYOR GÖZÜMDEN YAŞLAR AKSADA BENDEN NE KADAR UZAKTA OLSAN BİLE SENİ HERŞEYE RAĞMEN ÇOK SEVİYORUM BİRTANEM..........




CANIMA ZARAR VEREMEM ÇÜNKÜ CANIM SENSİN KALBİMİ ALIP ATAMAM ÇÜNKÜ İÇİNDE SEN VARSIN BAŞKASINA BAKAMAM ÇÜNKÜ SENDEN BAŞKASINI GÖRMEZ BU GÖZLERİM SEVİYORUM DİYEMEM SENDEN BAŞKASINA ÇÜNKÜ SENİ HERŞEYDEN ÇOK SEVİYOM...........


GÜNEŞ BATTI İÇİMDE BİR BURUKLUK ÇÖKTÜ YOKLUĞUN GELDİ AKLIMA HAYKIRMAK İSTEDİM AMA YAPAMADIM ŞİMDİ HAYKIRIYORUM SENİ ÇOK ÖZLEDİM BİRTANEM GEL ARTIK.........






SEVDAN YARALADI YOKLUĞUN ÖLDÜRDÜ VARLIĞIN GÜLDÜRDÜ BENİ BİRTANEM İYİKİ VARSIN.......


Bu şiir toplam 577 kez okundu.
18.10.2009

yasar yön
güzeldi tebrik ediyorum yüreğine sağlık

28.10.2009 14:58:41


kübra karahan
:D:D:D
eh idare eder şiir

20.10.2009 19:25:34


kübra karahan
gerçek gamze özçelikmisiniz???

20.10.2009 19:25:16


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©