DUYURULAR

ceren çiftçi  BELKİ BİRGÜN Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

ceren çiftçi

BELKİ BİRGÜN


BELKİ BİRGÜN UZAK OLURSAM ARARSIN BENİ.BELKİ BİRGÜN ROMAN OLURSAM OKURSUN BENİ.BELKİ BİRGÜN MASAL OLURSAM KONUŞTUĞUN İNSANLARA ANLATIRSIN BENİ.BELKİ BİRGÜN,BELKİ BİRGÜN HAYAL OLURSAM SEVERSİN BENİ.sana nekadar yaklaşmaya çalışsam okadar uzaklaşıyorsun sanki.senden beni sevmeni bekledikce okadar soğuyorsun sanki.gözyaşlarım dışa değil içe akıyor her bir damlası yüreğimi yıldırım gibi yakıyor.KİTAP DEĞİLİMKİ BENİ SAYFA SAYFA AÇIP AÇIP OKUSAN,beni birkez anlasan.Geç olmadan varsan farkına seni ölesiye seven birisi var buralarda.O''uzun uzun ince yollar varya,hani O''yüksek yüksek tepeler varya,sanki hiç bitmiyor tırmanmakla,sanki hiç bitmiyor o''yollar gitmekle,Sanki kapalı bir zaman içerisindeyim sensizim,ne pencere ne kapı boğluyorum nefessizim,BEN BEN SEVGİLİM BEN SENSİZİM.BELKİ BİRGÜN UZAK OLURSAM ARARSIN BENİ.BELKİ BİRGÜN ROMAN OLURSAM OKURSUN BENİ.BELKİ BİRGÜN MASAL OLURSAM KONUŞTUĞUN İNSANLARA ANLATIRSIN BENİ.BELKİ BİRGÜN,BELKİ BİRGÜN HAYAL OLURSAM SEVERSİN BENİ.

Bu şiir toplam 612 kez okundu.
15.03.2008

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©