DUYURULAR

büşra AKGÜN bu kadar kolaymı ki unutmak? Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

büşra AKGÜN (ömrüm)

bu kadar kolaymı ki unutmak?

biliyosun ki sen de bende cok çektik bu sevdadan...senın dedıgın gibi artık ıkımızde yorulduk...hatalarımız var bizi birbirimizden uzak tutan.takıldığımız tek şeyde bu zaten.onca engeli aştık,tam sonuna geldik derken ayrıldık.şimdi sen benim değilsin bende senin...bu öyle zoruma gidiyo ki...benim olmayışın varken sesini duymak,sana bitanem diyememek canımı acıtıyo artık.herşey üst üste geldi ve ben bunu daha fazla kaldıramıcam...ben hergün yolunu beklerken,hergece dua ederken,sen gururuna takılıyosun. anlamıyorum neden??? sende seviyosun hala bunu biliyorum ama dediğim gıbi gurur yapıyosun.o günlere dön bi bak biz butun bunların hangisini haketmişiz?acık acık soyluyorum sana;senı sevdım ben hemde çok.bugune kadar hiçkimseyı dınlemedım sevdim dedim...ama şuan bakıyorumda elimde hiçbirşey yok hatılaralardan başka.ama şuda bi gerçek asla pişman olmadım seni sevdiğime...bütün ilklerimi sende yaşamışım ben,ilk bana seni seviyorum dıyen,ilk elimi tutup gözüme bakan sendin.kısaca herşeyimdin.sakın aklına gelmesin,sen benım ilk göz ağrımsın asla unutamam seni.sen unutsan bile.daha neler söylemek isterdim sana.ama burda bitirmek daha iyi benim için.daha fazla dayanamıyorum.bu maili aldıktan sonra düşün ve beni bi arkadaşın gibi arama sakın!çünkü hiçbirşey bu kadar canımı acıtmıyo.bu böyle devam etmesin artık.
aslında biliyorum ki sen gururunu yenemiceksin,yaşanılan hiç birşeyi unutmıcaksın ama yinede küçük bi umut işte... eğer aramıcak olursan kendine çok iyi bak! çünkü senin iyi olduğunu bilmek benide mutlu eder.Allah a emanet ol sevdiğim... ben senı hep sevdım....

Bu şiir toplam 505 kez okundu.
12.03.2008 17:01:59

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©