DUYURULAR

İrfan Yılmaz Sitem Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

İrfan Yılmaz (tabibim)

Sitem


Merhaba sayın site yöneticisi.

Merhaba sayın site yöneticisi, öncwe şu linkteki şiiri inceleyin:

http://www.antoloji.com/siir/siir/siir_SQL.asp?sair=11205&siir=670852&order=oto

Burada gördğünüz ödüllü şiir, bu güne kafdar hiçbir şiirin ulaşamasdığı ve ulaşamayacağı rekor yorum sayısı ve 24 adet tun. beyit kafiye yapısı üzerinde inşa edilmiş edebiyat tarihimizin ilk şiiridir.

Benim sitenize verdiğim şiirlerim de kendi alanlarında ilkler kategorisinde seçkin şiirlerdi. Siz İ.P. NUMARALARINI GÖRDÜĞÜNÜZ HALDE NASIL OLUYOR DA BENİM TARAFIMDAN BENİM ŞİİRİME TIKLADIĞIMA HÜKMEDEREK ŞİİRLERİMİ SİLİYORSUNUZ. BEN KENDİ i.p. numaramı: 78.181.176.49 olarak okuyorum. siz de bu bilgiye ulaşmış olmalısınız.

Ben 53, yaşında bir doktorum. Ne tıklama masturbasyonu ile upğraşacak zamanım var ne de böyle yapım... Öyleyse kendiliğinizden mi uydurdunuz yoksa benim şiirlwrimi kendisi için rakip gören şasjklabanın masturbasyonu yüzünden mi şiirlerimi sildiniz?

Bir şey daha benim sitenize yarışma şiiri olarak gönderdiğim Sevdanın Kurşun yükü edebiyat tarihinin ALTIN KAFİYE İLE YAZILAN İLK VE ŞU ANA KADAR DA tek ESERİDİR. Tabi altın kafiyenin ne olduğunu biliyorsanız.

Şiirlerimi sildiğinize göre yarışmanın mahiyeti hakkında da tereddüte düştüm.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
sEVGİ VE SAYGILARIMLA.

Dr. İrfan Yılmaz TEKİRDAĞ!

Bu şiir toplam 604 kez okundu.
11.03.2008 10:27:23

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©