DUYURULAR

tolga balıkcı BEKLEDİM SENİ Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

tolga balıkcı (tolgi)

BEKLEDİM SENİ

sevgilim ben geldim bak tam istediğin gibi
beklediğin gibi geldim geleceğimi bildiğin için
gördün bak gördün beni istediğin gibi
ben seni bir mabed saydım sana geldim isteğin gibi beklediğin gibi geldim
uçamayan kuşların konuşamayan gözlerin , sesini duyuramayan dillerin geldiği gibi geldim bekledim senin beklediğin gibi
ben seni kefen bildim ve sana geldim
geldim gelmesini bildim öldüm ölmesini bildim sevdim sevmeyi gördüm ama genede sana geldim ....
ben seni mabed bildim ben seni musallat bildim sana geleceğimi bildim gene sana geldim
bittim ve gene bittim bildim seni gördüm seni öldümde gördüm seni sevgilim, ama sana geldim ..
ölüm sendin gülüm sendim kefen sendin bir baktım istesemde sana geldim sana geleceğimi bile bile sana geldim ...
sen bana gelmedin benim geleceğimi bildinde gelemedin ...
bildin benim geleceğimi çünkü sen getirdin beni sana sen ...
ben bekledim seni güneş yalan oluncaya kadar
ben özledim seni ateş canımı yakıncaya kadar ben bekledim seni ,ruh kendini buluncaya kadar bekledim , bekledim senin gelmeyeceğini bilsemde bekledim
sıkılmak nedir ben bilmedim gözümü açtım sen varsın kapadım hayalimde hep sensin ben geldim sana geldim .
sonum aynı herşey gibi bir kaç yalan ve bir kaç gözyaşı vede aklı sende olan bi boş yaşantı...
bir kaç ağıt bir kaç anı birazcıkta gerçeklerle beraber öldüm senden ve bir tabut içinde boş yıllar olan boş bir insan...
ölüm bitti seni bekledim senin bana geleceğini bile bile bekledim ve bekledim senin beni yaşayacagını bile bile...
taşındı omuzlarda düşünüldü son bir kez daha boş yıllar hatırlandı kurbandan kurbana biten yaşamlar ben hep bekledim beklenmeyeni seni bekledim ...
bıraktım kendimi sonsuzluğa bekledim son günü bekledim buluşma gününü billmesemde seni görmesemde sevdim sevmek beklemekmiş bende bekledim ...
ben seni mabed bildim sana geldim beni görmen için beni bilmen için gözlerine geldim ...
ben seni can bildim ben seni dua bildim düşürmedim azımdan seni sen beni ölüm bildin sen bana gelmek istemedin ...
gökyüzünden yıldız yıldız ölüm kayarmış yer yüzünden alev alev yaşam solarmış bulutlarda buram buram aşk kokarmış ...
aşk olup sana geldim sonu yağmur olsada sana geldim ...
sana baktım aynaya baktım yaşama baktım sana baktım toprağa baktım güneşe baktım kefenim olacağını bilsemde sana bakmaya daldım ...
ölüm sendin feryadlarım ı sen acılarımı sen nefeslerimi sen herşeyimi sen gördün sen yaptın ölüm sendin senden ölümü beklemesemde...

Bu şiir toplam 443 kez okundu.
25.01.2008 13:15:35

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©