DUYURULAR

alpay uzal ====SEN GELDİN VE BİR ŞEYLER GİTTİ==== Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

alpay uzal (güzelgözlüm)

====SEN GELDİN VE BİR ŞEYLER GİTTİ====

SEN GELDİN VE BİRŞEYLER GİTTİ BENDEN.HAYATIM BAŞKA BİR ANLAM KAZANDI,YENİDEN DOĞMUŞ GİBİ GÜNAHSIZIDIM.SENİN GELİŞİNİ BİR ÇİÇEK BİR BAHARI NASIL BEKLERSE ÖYLE BEKLEDİM SENİ VE KARŞILADIM.TOPRAĞIMI DAHA SEN GELMEDEN FIŞKIRIRCASINA ATTIM ÜZAERİMDEN BİR VOLKAN MİSALİ.YÜRERĞİM BAYRAM YAŞADI GELİŞİNLE VE DOĞUM GÜNÜM DİYE İLAN ETTİM DOĞAYA ÇIĞLIKLARIMLA...
BELKİ ANLATAMIYOR,SÖYLEYEMİYORDUM AMA İNAN BU DUYGULARI YAŞIYORUDUM.

SEN GELDİN VE BİRŞEYLER GİTTİ BENDEN.GELENLERİ SAYABİLİRİM AMA GİDENLERİ ASLA.
BİLEMEZDİM SENİN GELİŞİN SONUN ABŞALANGICI OLACAK BANA BAŞKA BİR BAHAR GÖRMEYECEĞİM BİR DAHA Kİ YILA.HİÇ BİR ŞEYE ACIMIYORUMDA,ÖMRÜMÜN EN GÜZEL GÜNLERİNİ SENİN İÇİN HARÇAYIP KARŞILIĞINI ALAMAMAK VARYA...

BELKİ YÜCE TANRIM BİR ŞANŞ DAHA VERİR BANA KURUYUP DÜŞEN YAPRAKLARIMDAN BİR TOHUM SAÇAR TOPRAĞA,VE BİR BAHARA DAHA ÖMRÜM OLUR
.AMA BİLMİYORUM GELECEK BAHARDA SENİN GİBİ Mİ OLCAK .SUSUZ TOPRAĞIMA SULAR SERPİP,YAPRAKLARIMA ILK MELTEMLER Mİ DOKUNDURUR,YOKSA BİR DAMLA SUYA MUHTAÇ BIRAKIP KURUYUNCA BENİ FIRTINALARLA SAVURURMU...
ŞİMDİ BEN SOLDUM VE YENİDEN AÇAÇAĞIM AMA BAHAR GELİYOR DİYE DEĞİL.
HAYAYTTA BANA DÜŞENLERİ ,ALNIMA YAZILAN KADERİ YAŞAMAK İÇİN.
TEKRAR TEKRAR AÇMAK VE SOLMAK BU ACILARI YENİDEN YAŞAMAK PAHASINA OLUSADA...

Bu şiir toplam 562 kez okundu.
17.10.2007 14:26:46

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©