DUYURULAR

çoban yıldızı NE KADAR MI..? Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

çoban yıldızı (çoban yıldızım)

NE KADAR MI..?

Biliyor musun bir tanem…?
Aşk ne gurur dinler nede şuur.Bir hercai olarak iyi bilirsin yüreğinin kapılarını sonuna kadar aça biliyorsan işte o zaman varsın demektir.Şu anda her ne kadar da savaşsam da yokluğunla,kalbimin kapılarını sana..Sadece sana sonuna kadar açtım usulca korkusuzca…Kendimi sana verdim sınırsızca..Aşkın büyülü atmosferin de sana olan sevgimi düşlerle bıraktım kollarına.Kimseler… Ama kimseler sevemez seni benim sevdiğim kadar… Ne kadar mı seviyorum seni..?
Duymak bilmek ister misin..Tüm okyanusların büyüklüğü,dünyalar kadar desem…Evet yanlış duymadın bu ne ki..? En yüksek dağlar bile tepe kalır sevgimin yanın da.Gök yüzündeki en parlak yıldızın sana olan sevgimin simgesi olduğunu düşündün mü hiç..?Sen öyle bir şey ki aşkımsın,canımsın,bir tanemsin hayatımsın..hayatımın anlamısın,fırtınamsın,özlemimsin,çaresizliğimsin,yıldızımsın,her şeyimsin En önemlisi sensin.Bir ressamın düşüncelerini tuvale gölgelemesi,bir müzisyenin yüreğinden aldığı güçle hissettiklerini notalara melodilere dökebilmesi gibi bir şey seni kalbimde taşımak..Seni sevmek…Seni ölesiye sevmek…..bir gün geleceksin değil mi.?Düşlerim de büyüttüğüm eşsiz sevdamın sahibi…Bir gün geleceksin değil mi…??
Seni öyle seviyorum ki… İnan bir tanem taparcasına..Anlıyor musun…TAPARCASINA……!

Bu şiir toplam 453 kez okundu.
11.07.2007 01:33:23

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©