DUYURULAR

Devrim Esmer 2014 mevlam taştan yaratmış seni Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Devrim Esmer 2014 (sevda_limanı)

mevlam taştan yaratmış seni

mevlam taştan yaratmış seni bu kadar hayırsız bilmezdim seni oysa nasıl sevmiştim ben seni sen ise terkedip gittin sen gideli çok zaman geçti mevsimler yer değişti ben hayırsız bilmezdim seni hayrını görmedim biraz mutluluk istedim biraz sevgi istedim ne mutluluk verdin nede sevgi verdinhep küsüp küsüp beni üzerdin seni hiç kırmadım seni hiç üzmedim ben sana ne yaptım acı sözlerinle çok kırdın seni seven kalbimi taş yürekli vefasız hayırsız bilmezdim seni huzurlu yuvamız vardı evimizin bahçesinde bin bir çeşit güller menekşeler papatyalar açardı senmi sevmeyi bilmedin benmi sevmesini bilmedim bana yar olmazdın birgün bana tatlı hoş bir söz etmedin birdefa yüzüme bakıp seni seviyorum demedin beni hep gördün saçlarına dokunsam kaçardın her bir acı sözlerin bir kurşun gibiydi kaşlarını bana çatıp yüreğime hançer saplar gibiydin yolumuzun ayrılacağı belliydi dünden ayrılık vardı benden her kaçışında ben gidersem buradan birdaha dönmem sana dönsem bile görsemde seni günün birinde dönüp bakmam yüzüne şunu geç anladım yüce mavlam taştan yaratmış seni DEVRİM ESMER ....

Bu şiir toplam 503 kez okundu.
27.10.2009 23:09:06

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©