DUYURULAR

Devrim Esmer 2014 yemeyin yetimin hakkını Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Devrim Esmer 2014 (sevda_limanı)

yemeyin yetimin hakkını

yemeyin yetimin hakkını almayın mazlumun ahını yıllarca yediniz memurun dulun yetimin hakkını siz alırsınız milyarlarca maaş dula yetime işçiye memura verirsiniz üç kuruş maaş bumu sizin adaletiniz bumu verdiğiniz sözler yıllarca yediniz halkın parasını aldınız oyları döndünüz sonra halka sırtınızı satılmadık toprak özelleştirmedik yer bırakmaınız vatan bayrak bizler için şehit askrlerimize yıllarca üstünden siyaset yaptınız doğruyu söylenleri hapse attırdınız halkın üç kuruş maaşını yıllarca kesip kesip cebinize zuka ettiniz okadar verdiğiniz sözleri hiç birini yerine getirmediniz ne istersiniz bu halktan ülkenin topraklarını satıp satıp cebinize zuka yaptınız anlamırum hala gözünüz doymadımı doymadı ise allah doyursun o saç gözünüzü pkkya af getirdiniz şehitlerimize en büyük ihaneti bence siz etiniz nedir bu halkın suçu seni başbakan yapmasımı kurdunuz dümenden bir parti adını verdidiniz halkı kadırma ve ülkeyi üç kuruşa satan partisi diye suç size güvenipte oy veren halkta yeter artık yemeyin yetimin dulun işçinin memurun hakkını devrim esmer....

Bu şiir toplam 418 kez okundu.
26.10.2009 00:12:14

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©