DUYURULAR

Buket karabulut YAŞAYAN ÖLÜ Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Buket karabulut

YAŞAYAN ÖLÜ

SEN HİÇ TERKEDİLDİN Mİ?SEVDİĞİNE DOYAMADAN O İÇİNİ ÜRPERTEN KOKUSUNU CİĞERLERİNE,KALBİNE VE TÜM VÜCUDUNA ÇEKEMEDEN AYRILDINMI?SEN ONUN İÇİN YANIP DELİRİRKEN ONUN SENİ GÖRMEYİŞİ VE SANA ALDIRMAYIŞINI GÖRÜP BEYNİNDEN VURULMUŞA DÖNDÜNMÜ?SEN HERKEZ YANINDAYKEN AİLEN,DOSTLARIN VE SEVDİKLERİN YANINDAYKEN YANLIZ KALDINMI HİÇ?SEN HİÇ GÜNDÜZ KARANLIKLARDA KAYBOLDUNMU?SEN HİÇ AĞLAMAKTAN GÖZYAŞLARININ KURUDUĞU HALDE VE ARTIK İÇİN İÇİN AĞLAMAYA BAŞLADINMI?SEN HİÇ SEVDİĞİN İÇİN ÖLÜMÜ BİLE GÖZE ALIP BÜTÜN İNTİHAR YÖNTEMLERİNİ DENEYİP VE SONRADA YAPAMAYACAĞINI ANLAYIP TEK ÇARE ALLAHA SENİ ÖLDÜRMESİ İÇİN YALVARDINMI?SEN SICACIK ODADA TERKEDİLMİŞ VE BİRBAŞINA KALMIŞ BEDENİNLE HİÇ ÜŞÜDÜNMÜ?SEN KONUŞMAYI UNUTUP SADECE SEVDİĞİNİN İSMİNİ SAYIKLADINMI SABAHLARA KADAR?SEN HİÇ AŞAĞILANDINMI SEVDİĞİNDEN SONRADA GERİ DÖNER ÜMİDİYLE GÜNLERCE PEŞİNDEN KOŞTUNMU?SEN HİÇ SAĞAR OLDUNMU?HERKEZ SANA SESLENİRKEN SEN ESKİ ANILARDA KALIP O GÜNLERİ TEKRAR YAŞADINMI?İŞTE SEVGİLİ BEN BUNLARIN HEPSİNİ YAŞADIM.BELKİ ŞİMDİ DERSİN BUNLARI YAŞAYAN Bİ İNSAN ÖLÜRKİ DİYE.EVET BİLDİN SEVGİLİ BEN ÖLDÜM.PEKİ ÖLDÜYSEN BUNLARI NASIL YAZDIN DİYECEKSİN.PEKİ SORUYORUM SANA SEN HİÇ YAŞAYAN ÖLÜ OLDUNMU???

Bu şiir toplam 798 kez okundu.
8.09.2007

cemal YOSMA
buket hanım gerçekten çok güzel bir çalışma olmuş elinize ve yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun saygılar cemal yosma

9.09.2007 14:14:08


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©