DUYURULAR

behican imkansız aşk Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

behican

imkansız aşk

yine akan zamanında,döküleneksilerim oldun.ahlarımdasın keşkelerimde:bulamıyorumki seni kayıpsın,uzaksın,gizlisin,kimbilir nerdesin ;bukadar çokmu yabancılaştın bana,taşmıydın yüreğin bir benmi göremedim bir benimi sevemedin ,nasıl yıkabildin dünyamı kaderimi sen çizdin,oyuncakmıydım ellerinde farkında olmadan yada anlamadan ben sadece sevgiminmi kurbanı oldum yoksa çizilen umutlarımın kaybolan gençliğiminmi?sana neşeli yüzümü mutlu sahnelerimi devrimeyen umut tanelerimi feda ettim kendimle dahi;yanlışmı ettim.pişmanım demeye pişmanım inan yüzüm kızarıyor yanlışlarıma ,çok bedel verdim aşkıma feda sonuç ne oldu kocaman bir ''HİÇ''ben bukadar çabanın içinde yok yeremi savaştım yada hak etmem gereken bumuydu,layık değilmiydim sana yada sen aşka ,söylesene yanlışları kim yaptı , ben seni severekmi ,sen bunu bilmeyerekmi?bilemiyorum çok yorgunum inan ruhumu hiç buykadar bitkin görmedim sen adım adım ruhumdan sıyrılan hayallerimsin gittikçe karanlığa bulanan sevdam, neden böyle geçi verdi kader yüreğime resti .hiçmi acımadın bana okadar sevmeye layık bir hoşçakalımı çok gördün.gerçi sen habersiz muamma olurdun unutmuşum .yine binbir soruyla karışık dünyamda seni sevmekle savaşıyorum zorda olsa bu ahyatı yaşıyorum .hani diyorum belki taş yüreğin birgün ısınıpta seversin beni diye ,ama ben galiba bu bekleyişin sonunuda biliyorum kocaman bir hiç avuçta gözyaşlarla talihsiz yüreğimle bitip tükenecek ömrüm bir HİÇ UĞRUNA DEĞİŞECEĞİ YOK BU FİLMİN BÖYLE GELMİŞ BÖYLE GİDER!!!

Bu şiir toplam 675 kez okundu.
5.02.2007

BENAZİR DAYAN
behom diğer yarım.çok güzel yazmışsın OKURKEN İ.ÇİM ISINIVERDİ.KİMİN AŞKI SNEİNKİ KADAR İÇTEN OLABİLİRKİ.ELİNE SAĞLIK KARDEŞİM

29.06.2008 12:56:35


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©