DUYURULAR

Gülay Bilen Sana ulaşamadığım kadar senin olacağım Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Gülay Bilen

Sana ulaşamadığım kadar senin olacağım

Beni anlamadığn her anımda boğuldum çaresizlikler içerisinde...ne bitmez tükenmez bir çile bu sevdiğim..sana ulaşamamak eritiyor bedenimi...oysa ne ümitle başlamıştım...tekrar seninle olabilme sevincini taşıyordum ama yine olmadı olmuyor...bir türlü sana ulaşamıyorum...belki ulaşmamam gerekiyordur diye kadere razı olmayı...ama onu da başaramıyorum...sensizliğimde hiçbirşey başaramıyorum...günden güne eriyorum adeta...kendi içimde boğuluyorum...sen hep benden uzaklarda...uzak duruşların beni öylesine yaralıyorki ama susuyorum çaresiz...haykırmak geliyor zaman zaman isyan etmek ama onu da başaramıyorum...ne yapsam çıkmazlardayım...kendimi sokaklara vursam ne çare tekrar sensizliğe döneceğim...sessiz odamda sensizliğe ağlıyacağım...ne çare sevdiğim ne çare...gökyüzünü gece kaplarken odamı sensizlik kaplıyor hergün...uykuyu çıkarttım hayatımdan...seninle birlikte onu da çıkarttım...biliyorum bu sensizlik bir son bulmayacak...ancak gözlerimi bu hayata kapadığımda sensizliğim sona erecek...belki o zaman kavuşacağım sana...artık dünya gözüyle seni yaşayamıyacağım belki ama ahirette de kaçarmısın benden yaşarmısın uzaklarda...sen nerede olursan ol bensizliği tercih ediceksin bunu biliyorum...hayat artık eskisi gibi anlamlı gelmiyor varlığımla...artık eskisi gibi sızlamıyor kalbin beni düşündükce...eskisi gibi heyecan vermiyor yüzüme gülümsemek...eskisi gibi sıkıntılarını unutturamıyor sevgim...gözlerin o heyecanı başka gözlerde arıyor artık...seni peşinden sürükliyecek bir gönüle bağlanmayı bekliyor gönlün...ben başaramadım sevdiğim umarım sen başarırsın...umarım sana kimseler değersiz olduğunu hissettirmez, seni üzmez...
seni üzmek istemezdim diyeceksin gelicekte...sıkıntılarımın seninle bir ilgisi yoktu diyeceksin...beni üzende zaten herzaman bunları söylemen oldu sevdiğim...demek senin sıkıntılarının yanında ben olunca bir sıkıntı daha ekleniyor hayatına...kendi sıkıntılarının pahasına beni sıkıntılara itmeyi göze alabilecek kadar çok seviyorsun demek ki...ben ise kendi sıkıntılarımın içerisinde seninkilere ağlıyorum...kendimi unutyorum benliğimi kaybediyorum...sanki senin için nefes alıyorum...dua dua senin için yalvarıyorum...aramızdaki farkı görebiliyormusun sevdiğim?????...beni birgün belki tamamen anlıyacaksın...belki yüreğin sızladığında belki o zaman bir anlam kazanıcak senin için akıttığım gözyaşlarım...ama umudum kalmadı artık sevdiğim...eskisi gibi olmuyor olmıyacak...sen başka gönüllerde ben başka sensiz diyarlarda biticeğim...sana ulaşamdığım kadar senin olacağım...

Bu şiir toplam 876 kez okundu.
15.12.2006

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©