DUYURULAR

sinem özcan hayat nedir anlanmaz Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
4,4
8
Şiire puan verin!

sinem özcan

hayat nedir anlanmaz

hayat nedir anlanmaz neden ömür çabuk biter bunu anlayan kimse yoktur bu dünyada ben anlarım belki bu ömürü bu hayatı belki anlayan vardır benden başka bu dünyada anlayışla karşılayan vardır bu dünyada karşımdaki anlasa biraz ne iyi olur benim için ben onu anlasam birlikte dertleşşek ne iyi olur benim için hayatı dertleşen biri.....

Bu şiir toplam 655 kez okundu.
13.04.2013 14:32:56

sinem özcan
gül abla teşekkür ederim senin yazılarınıda okuycam..

7.05.2013 14:25:46


Gül kara melek
Daha güzel şiirlerde yaza bilirsin şiir yazmak basit değil... duygularını ifade edebilirsin ama her yazıya şiir diyemeyiz değilmi .. NAZIM HİKMET gibi şairlere haksızlık yapmış oluruz... ama kendini ifade etmek güzel birşey.. benimde yazılarım var şiir diyebilirmiyiz bilmiyorm...ilk defa şiir yada yazı yazmışsın gönülden tebrik ederim....

5.05.2013 20:06:29


AHMET SAİT AKBEN
Sevgili kardeşim bende 26 yaşındayım şiirlerimide yine bu sayfaya paylaştım ahmet sait akben den bulabilirsin okuma cesaretin varsa buyur...

3.05.2013 14:32:52


mehmet AKİF ipek
ya üzerine konuşmak gerekmez gerçek şair mutevazi olur yaptığı ile övünmeye tenezzül etmez

2.05.2013 02:12:43


sinem özcan
seni incitmek istemem ama kimsen beğenen beğenir bir kere bu benim ilk şiirim eğer beğenmediysen sen yaz bakalımda görelim şiiri şiir sitesine yaz adınıda yorumlara yaz da senin şiirini görelim çok biliyorsan yaz kimsin bilmiyorum ama benden büyük yada küçük olabilirsin ben on bir yaşındayım seni bilemem...

1.05.2013 19:50:20


AHMET SAİT AKBEN
NERESİ GÜZEL Bİ AÇIKLARMISIN, BENCE KENDİNİ BEGENMİŞİN BİRİSİN... BEN BÖYLE YAZILARI ON SANİYEDE YAZIP ÇÖPE ATANLARDANIM YAYINLAMANA GEREK YOKTU... SENİ İNCİTTİĞİMİ DÜŞÜNÜYORSAN YOK ÖYLE BİŞEY FİKİR TELAKKİSİ DERLER BUNA.

30.04.2013 20:29:14


sinem özcan
çok güzel bir şiir yazmışım

25.04.2013 13:56:08


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©