DUYURULAR

S. Ramadan Bazen.. Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
5,0
1
Şiire puan verin!

S. Ramadan

Bazen..

Bazen burnuna üstüne yağmur düşmüş toprak kokusu gelir,bazen gariptir,bazen çocuk,bazen yetişkinsindir,bazen herşey okadar karanlıktır ki ne doğruyu ne de önünü görebilirsin,bazen yalnızsındır,bazen özlersin ne giden bir sevgiliyi ne de senin olmayan birini sadece eski günleri özlersin,bazen dün gibi hatırlarsın çocukluğunu,bazen anlarsın zamanın nasıl geçtiğini,bazen bilirsin hayatın bizi nereye sürüklediğini,bazen mutlu,bazen üzgün,bazen heyecanlı,bazende ağlamaklı,bazen herşey okadar anlamsızdırki ölmek istercesine,bazen şupheli,bazen tedirginsindir,bazen sinirlisindir,bazen deli.Etrafınızda sizi anlayanlar yoktur,sizin gibi düşünenler sizin gibi hissedenler yoktur etrafınızda o yüzden yalnızsındır,çok yakınındaki insanlar tarafından unutulursun,bazen bir sevgili tarafından,en kötüsüdür sizi seven bir sevgili tarafından unutulmak,hissedemezsin hiçbir şeyi,tat alamazsın hiçbir şeyden,hatırlamak kolay unutmak zordur herzaman.Adalet yoktur bazen,bazılari aç,bazıları toktur,bazıları fakir,bazıları zengin,sevmez kimse gösterişsiz iyiliği.Tok anlamaz aç'ın halinden,dertsiz anlamaz dertlinin derdinden.Bazen dedik ya,bazen sadece bir insansınızdır,sadece kendi halinde bir insan...

Bu şiir toplam 746 kez okundu.
30.03.2013 16:26:16

kübra ardıç
tamda insanları anlatmış bu şiirle şair

1.04.2013 08:20:08


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©