DUYURULAR

Doğuş Aksoy ÖYLESİNE SEVİYORUM Kİ SENİ Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Doğuş Aksoy

ÖYLESİNE SEVİYORUM Kİ SENİ

ÖYLESİNE SEVİYORUM Kİ SENİ
Öylesine seviyorum ki seni türk dil kurumu sözlükleri yetersiz kalıyor anlatacak kelime bulmakta… Bir gülüşün bana ömür boyu mutluluk bahşediyor.. Öylesine seviyorum ki seni Göçmen kuşlar göç ederken güneye gökyüzünde sanki senin adını yazarak uçuyorlar… Tek bir an bile görüşümde seni cennet bahçelerinde hissediyorum kendimi… Öylesine seviyorum ki seni adını her duyuşumda gönlüm kanatlanmaya çalışıyor uçmayı yeni öğrenen kuş misali…. Her an yanında olabilmek için nelerini feda etmezdi ki bu can denize hasret balık gibi… Öylesine seviyorum ki seni içime çektiğim nefeste buluyorum seni… Yudum yudum içtiğim suyum oluyorsun kimi zaman… Öylesine seviyorum ki seni şarkılarda bile duyuyorum seni… İçime içime işleyen mutluluk nağmelerim oluyorsun…. Sesini her duyuşumda huzur denizinde yüzüyorum tabiri cahizse… Hiç bitmemesini diliyorum rabbimden bu huzur, ömür boyu duyulsun kulağımda o tatlı sesin … Öylesine seviyorum ki seni ömrüne ömrümü katmak istiyorum… Nefesine nefes, sesine ses olmak istiyorum…Öylesine seviyorum ki seni sen soğukta üşürken ben de üşüyorum iliklerime kadar… Öylesine seviyorum ki zaman kavramı sen oluyorsun benim için …. Saat seni sen geçiyor her baktığımda…. İşte Öylesine SEVİYORUM Kİ SENİ cümleler sağnak sağnak olsa yine yetmiyor anlatmaya.. Öylesine Seviyorum ki Seni delicesine, belki de ölürcesine……

Bu şiir toplam 504 kez okundu.
3.11.2012 15:55:11

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©