DUYURULAR

tatlı cadı HAYATIMIN TEK GERÇEĞİ Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

tatlı cadı

HAYATIMIN TEK GERÇEĞİ


herşei silip gecen ben senı sılemedım gece gozlum gecelerımde kaldın tukenmedın gunduzler olsada... ne cok ozledım senı bılır msn bıtanem .. sen orda ben burda .. sen baska kollarda ben yıne tek basıma odamda .. yalnızlıgı anlatan sözler soledık bırbırımıze , askımızı anlatan sözler .. oysa ne cok sevmışız bizi ... ben ki ; seni ne çok sevmişim hayatımın tek gerçeği .. gel desen gelirdim dedin de .. yarım mutluluk sanki benımkısı .. yada bızımkısı yasak aşk .. cok sevıorum herseım senı ama benım deılsın .. ELLERINSIN .. her gece baska kollarda son buluyosun ... almıyo içim .. kaldırmıo gönlum .. seni baskasıyla ysamayı beceremıorum gece gözlum seni sadece senle yasamak ıstıorum .. senı sadece kendımle paylasmak ıstıorum ... sadece ben sevmelıyım senı sadece ben ozlemeliyim ve sadece ben dokunmalıyım kum tanesınden koyu tenine .. oysa sen ıstemesende , kötu dalgalar sılıyor elımın ızını ... keske bıtanem keske sadece sadece ... söleyemıyorum .. ???? .. oysa ben korkmazdım sözcuklerden ... sımdı korkar oldum anlamı bıle olmayan cumlelerden .. unut dedıler ? ulen sewen yardan geçilir mi ?? ama onlar nerden bilir bu acıyı benım sevdıgım ınsanı 1 kısıyle daha paylastıgımı ... bılmezler herseım bılmezler bılseler ve hatta yaşasalar ınan dayanamazlar !!! yanımda oldugunu bılerek yalnız oldugumu bılmek bana cok acı verıyo ... sesın bıle yeter sensız gecen gecelerıme .. bana bı ıı geceler desen yeter düşlerime ve ruyalarıma gırmene ... sabredıyorum HAYATIMIN TEK GERÇEĞİ ... senın ıcın benım ıcın yıne olacak olan BİZ için herşey BİZ ıcın sevdiğim ii geceLer ! ....

Bu şiir toplam 889 kez okundu.
18.10.2009

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©