DUYURULAR

serap akbey eğer... Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

serap akbey

eğer...

Ve hiç duyulmayan ,kendime bile uzak olduğum sesim..eğer bir dalganın gelip seni kıyıya itmesini bekliyorsan yağmur damlalarını gözyaşını kapatacağını düşünüp yaranı sarıyorsan umut diye gittiğin okapıların acı olduğunu bile bile koşma..
Hayallere çok fazla sarılma ,onlar güneşin ışığına benzer ısıtır bedenini önce yavaşca, sonra öyle bir yakar ki tükenirsin..şarkılarda arama kaybettiklerini ,zamanın bir gün yenik düşeceğini zannetme,sadece onunla direnmeye çalışş..
Üzülme hissettiklerine,istemediğin sevgilerle dolu olsada. aynaya yansıt içini,o ki herşeyi geri alır..her gün her yüzün farklı ,her pişmanlıkların ayrı.Arzular büyük ulaşılmaz değil ama duvarları yıkma,yapılan hiçbirşeyi yeniden yapmaya çalışma..!
Tabiat büyük bir harika Allah''ın ona nasıl can verdiğini unutma ..hiçbirşeyin senin olduğunu zannetme,aslında herşey sensin,sahip olduklarınla değil kalbinin ulaştığı yere kadar...
Aşkı aldatma o yalnızlıktır,yalnızlık ise temiz duyguların barınabildiği naraların sessizliğidir..
Rüzgar essin mutluluğu gizlesin unutmayacaklarını not et hayat kısa değil ama ömrün 1 saat hep geride....
serapakbey

Bu şiir toplam 656 kez okundu.
30.08.2009

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©