DUYURULAR

idris dereli seninle var olduktan sonra Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

idris dereli

seninle var olduktan sonra



Seninle var olduktan sonra ve sen buna değdikten sonra…

Yağmurlara bulanmış yüreğimle gelsem sana, baksam öyle yağmurun her bir damlasını kıskandırırcasına göz yaşlarımla ve öpsem dudaklarını nemlenmiş dudaklarımla…

Farzet ki bir yağmurum ben, utanırcasına düşerim avuçlarına… Canını da acıtmaktan korkarım hatta, tembihlerim de her bir damlayı öyle yumuşakça akıtırım avuçlarına…

Güneş ile kavrulmuş bedenimle gelsem sana, konuşmaktan aciz olsam mesela ve yalnızlığın verdiği üşümüşlüğü alsam bir çırpınışla….

Farzet ki bir güneşim ben, üşüyen bedenine dokunurum ısıtmak adına… Yanık izleri olmasın diye ne çehrende ne de bedenin de, ahenkle dağıtırım ışınlarımı bin bir özenle…

Rüzgarlarla savrulan saçlarımla gelsem sana, nereye gidersem gideyim savurganlığıyla çıkarsa tüm yolları beni sana ve rüzgar eşliğin de sarılsam sana….

Farzet ki bir rüzgarım ben, sıcak meltem rüzgarlarıyla değerim şakaklarına gözyaşlarını silmek uğruna… Bir de şaşırdığın da bana gelen tüm yolların pusulasını, dokunurum omuzlarına sana yönlendirmek adına…

Yaprakların narinliğinde ki bakışlarımla gelsem sana, dilim o anda lal olsa da gözlerim konuşsa ve ürkek bakışlarını bakışlarımla yok etsem bir daha ürkek bakmamacasına…

Farzet ki bir yaprağım ben, dalımdan kopup uçarım senin olduğun her bir bölgeye ucunda solmak da olsa.. Dokunduğun her yere değerim o an da ayrı bir hazla…

Kelebeğin ömrü kadar bir ömürle gelsem sana, üç günlük ömrüm de olsa gezsem senle şehrimi karış karış ve son anlarımı göğsünde beklesem yanımda olduğunu bilmenin verdiği huzurla…

Farzet ki bir kelebeğim ben, üç günlük ömrüm de olsa konarım omzuna da ayrılmam hiçbir kısma… Hatta konduğum her bölgene bırakırım izlerimi benden hatıra kalması için sana…

Anlayacağın sevgilim seninle olduktan sonra yağmur olmuşum, güneş olmuşum, yaprak olmuşum ya da kelebek olmuşum kimin umrun da…

Seninle var olduktan sonra ve sen buna değdikten sonra…


Bu şiir toplam 371 kez okundu.
4.01.2008

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©