DUYURULAR

recep şahin ağlatan öykü OKUYUN Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

recep şahin (firari)

ağlatan öykü OKUYUN

Bundan tam 6 yıl önce kavurucu bir avustos sıcağıydı, denizden karaya vuran yorgun dalga sesleri ve meltem esintileri rasında tanışmışlardı .Böyle giden bir ay beraberlik sonunda aralarına soğukluk girmişti.Son defa telefonda konuşuyorlardı ( AYRILIK GURUR VE ÖLÜM ) son sözlerini birbirlerine söylemekteydiler.BU KADARMIYDI!.. Ne o yoksa seni sevdiğimi mi sandın!.. genç kız yıkılmıştı. Ne o yoksa ağlıyomusun olsun buda geçer yoksa bıraktım diyemi aplıyosun üzülme senin bıraktığını söyleriz.. Genç kız : bardağı taşıran bu söze dayanamadı anlamadınmı sersem sen veya ben farketmez. delikanlı: bunları kıza söylerken deliler gibi seviyordu ama yapacağı birşey yoktu.genkız: son bir defa SENİ SEVİYORUM diyerek telefonu kapattı. delikanlı: telefonu kapattıktan sonra düşündü niye yaptım bunu oysa onu deliler gibi seviyordu . kendini af ettirmek için kızı aradı genç kız telefona cevap vermiyordu . delikanlı koşarak kızın evine gitti ama geç kalmıştı çok kalabalıktı içerden yanakları ıslak ve soğuk bir ceset çıktı delikanlı yıkılmıştı. bak elveda demiştim sana geldim dediysede kız duyamazdı göz yaşları göz pınarlarından nehir misali süzüldü delikanlı kızın elinde buruşuk bir kağıt gördü aldı ve okudu şöyle yazıyordu TÜM SEVEN VE SEVENLERE İBRET OLSUNKİ SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM..

Bu şiir toplam 424 kez okundu.
2.09.2008 19:32:13

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©