DUYURULAR

Mehmet Kızılkoca Muhammed Ül Emin Rasulallah-akrustik Şiir Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Mehmet Kızılkoca (canmehmet)

Muhammed Ül Emin Rasulallah-akrustik Şiir

Muhammed ül Emin Rasulallah Efendim, nur u alem i Habib i Allahsın,kurtuluş sendedir.
Ulemalar ettiler didik didik hayatını ki olmadı hiçbir peygambere nasip bu,şefaat sendedir.
Halimiz sana olsun ayan,bir garib i perişanız şu fanide,ey güzel efendim çare sendedir.
Ali Kerimallah u Veçheyi yatırdınız yatağınıza,ederken hicret i Nebi,derde merhem sendedir.
Mana aleminin sultanı,nur efendim,bizi mahrum eyleme şefaatinden,bu makam sendedir.
Meri sünnetine uymayanlar girerler hüsrana,düşerler Veyi Deresine,cinan sendedir.
Elmas ı harika i katre i yldız ı inci yi zümrüt ü yakutsun sen efendim,Kevser sendedir.
Dağ ı Hıra ile Dağ ı Uhud,görmemiştir;göremeyecek sencileyin Resul,rahmet sendedir.

Ünledin Taife;menfilikle,kan dolduruldu çizmene,yinede şefaat okudun onlara,büyüklük sendedir.
Liva yı Sancağın altına al bizi efendim ,bu canım sana kurban olsun,sultanlık sendedir.

En çok üzüldüğüm şey,şavaşsaydım yanında omuz omuza,büyük komutanlık sendedir.
Makam ı cenet i kevserine alsan bizi nolur, mağdur etmesen ,derya ı rahmet sendedir.
İnler gönlüm Resul u Kibriya deyi, daldırma günahlara beni,ilim i büyük sendedir.
Nur oldun,karanlıkları boğdun,odun u derya ı alevleri cinana çevirdin,merhamet sendedir.

Rasul u Kibriya ı Habiballah ı Nebisin,rahmet i sultan ı şefaat ı makam ı El Vesile sendedir.
Allah ı Alem sana gani rahmet eyleyip,nail etsin şefaatine, çün şefaat ı makam sendedir.

Sultan ı Resul u Nebi yi Amine Veliyallahsın, makam ı padidah ı gönüller sendedir.
Uhud Dağı anlatsada cihan dinlese,sensiz yolların hüsrana boğulduğunu,rahmet sendedir.
Liva yı Sancağına erişmenin mutluluğu ile şereflendirsen nolur efendim,sultanlık sendedir.
Allah ı Zül Celal sana Habib’im dedi,sünnetine uymayan gider imansız,felah sendedir.
Liva yı Sancak ı Resul u haib i kibriyasın ey efendim,server i cihan ı sultanlık sendedir.
Lime lime etselerde beni yeine ayrılmazam senden efendim,çün sultanlk ı cihan sendedir.
Ah! Efendim,yaşasaydım nolurdu devrinde,ölseydim senin için,rahmet i büyük sendedir.
Hıra ı Mağara,aradı ne kadar iki yiğidi,göremez artık ,değil mümkün,rahmet sendedir.

Bu şiir toplam 791 kez okundu.
29.07.2008 16:13:36

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©