Mesaj Yaz  -  Tüm Mesajları Gör

 
 
  Tarih: 1.06.2009 00:36:23 Yazan: cancazım   Şehir: Eskişehir
 
   hayat demek mucadele demektır en guzel duygu yalansız sevmöektır sevgıne goz yaslarını feda etmektır ama asıl marıfet gormesende sevdıgını onu yuregınde bılmektır!!!

# Yönetici Yanıtı :
...
 
 
 
 
  Tarih: 25.05.2009 09:55:08 Yazan: mücahit şen   Şehir: Tekirdağ
 
   arkadaşlar ibrahim tatlısesin nideyim şarkısını dinleyen varmı.herşey vatan için komandooo.

# Yönetici Yanıtı :
...
 
 
 
 
  Tarih: 19.05.2009 13:17:22 Yazan: Yağmur Çöpürkaya   Şehir: İstanbul
 
   Bu site çok güzel.Bende bu siteye 2 tane şiir gönderdim.İnşallah daha çok şiir gönderirim.

# Yönetici Yanıtı :
...
 
 
 
 
  Tarih: 8.05.2009 20:22:30 Yazan: fernando hayrani:))   Şehir: Yurtdışı
 
   tamam transfer gerceklestigine göre artik bir kutlama yapariz...fernando gibi birini ülkemiz sinirlarina getirebilmek ne büyük sans bize göre:)))tüm takim sevinc icinde...bu büyük transferi yaptik ya ölsekte gam yemeyiz:)))bu arada MARIA gercekten cok güzel tebrik ederim dogru secim..cünkü bildigim kadariyla cok hayran kitlesi vardi onun...ne diyelim bu transfer vatana millete hayirli olsun:))))

# Yönetici Yanıtı :
HERKESE HAYIRLI UĞURLU OLSUN :)
 
 
 
 
  Tarih: 7.05.2009 18:53:58 Yazan: fernando hayrani:))   Şehir: Yurtdışı
 
   yasadigim sehir ISTANBUL degil,YURTDISI orda bir hata olmus...fernando beye bir sorsaniz manken gibi acayip güzel MARIA hakkinda ne düsünüyomus:))))eger bu transferi gönülden istiyosa gerekeni yapariz:))))euro, dolar farketmez yani:)))biliyoruz fernadoyu bir MARIA birde PARA hastasi:)))))

# Yönetici Yanıtı :
GERÇEKTEN FERNANDOYU İYİ ÇÖZMÜŞSÜN..İKİ CAN ALICI NOKTADA ONU KISKIVRAK YAKALADIN :) BU İKİ OlAYA YOK DİYEMEZ..TRANSFER GERÇEKLEŞTİ BİL :))
 
 
Toplam Kayıtlı Mesaj Sayısı: 466


Yazan :
E-Posta :
Şehir :
Mesajınız :


MESAJLARINIZ EDİTÖR TARAFINDAN İNCELENİP YAYINLANMAKTADIR