Mesaj Yaz  -  Tüm Mesajları Gör

 
 
  Tarih: 3.05.2013 23:40:50 Yazan: mustafa kaya   Şehir: İstanbul
 
   bu siteyi yeni fark ettim ve az önce üye oldum,alışma sürecindeyim ilk şiirimi verdim,sık sık yazmak istiyorum,insanı ve hayatı ilgilendiren her konuda yazmak,iyi güzel doğru paylaşımlar umudu ile,herkese iyi akşamlar.

# Yönetici Yanıtı :
SİİRDEMETİ OLARAK ŞİİR HAYATINIZDA BAŞARILAR DİLERİZ.
 
 
 
 
  Tarih: 1.05.2013 13:44:04 Yazan: BUSE ŞENÖZ   Şehir: Antalya
 
   teşekkürler

# Yönetici Yanıtı :
...
 
 
 
 
  Tarih: 30.04.2013 23:07:08 Yazan: BUSE ŞENÖZ   Şehir: Antalya
 
   şiir yarişmalarına en fazla kaç şiir ile katılabiliriz?

# Yönetici Yanıtı :
ŞİİR YARIŞMAMIZA BİRDEN FAZLA ŞİİRLE KATILABİLİRSİNİZ. HERHANGİ BİR SINIRLAMA YOKTUR.
 
 
 
 
  Tarih: 21.04.2013 10:23:11 Yazan: Durmaz KAYAN   Şehir: Şırnak
 
   Antep bu saatten sonra çoğu kişi için Gaziantep olabilir ama benim için bu saatten sonra Gaziliğinin pek bir önemi kalmamıştır. O, benim içimdeki yaşama sevincini öldüren bir ölüdür artık...

# Yönetici Yanıtı :
...
 
 
 
 
  Tarih: 6.04.2013 20:24:41 Yazan: Büşra   Şehir: Bingöl
 
   Çok sevmiştim seni tahmin edemeyeceqin kadar çok sen bnim deqerimi hiç bilemedin hep üzdün hep acıttın canımı.takmadın bile napıyorum nerdeyim ne haldeyim umrunda bile olmadm snin için bir hiçtim kocaman bir hiç oysa ben sni ne kadarda sevmiştim ama merk etme sende artık bnm için bir hiç sin şu birisini öyle bir seviyorum ki duysan kıskanırsın ismide Oktay unutm tm mı Oktay o beni senden daha çok seviyor ve beni daha çok mutlu ediyor sen bni merk etme kendine iyi bak.....

# Yönetici Yanıtı :
...
 
 
Toplam Kayıtlı Mesaj Sayısı: 466


Yazan :
E-Posta :
Şehir :
Mesajınız :


MESAJLARINIZ EDİTÖR TARAFINDAN İNCELENİP YAYINLANMAKTADIR