Siirdemeti.Net 2007 Şiir Yarışması Şiirleri

YARIM

Savur içindeki beni sarhoş rüzgar,yarimin ahir zülüflerine...
Dudaklarına süzül gamzelerinden narince...
Ve sonra ''Ben geldim'' de ötelerden,beyaz bulutlar kadar berrak yüreğine....
''Ben geldim'' de tavaf etmeğe cennetten bir akis çehrene...

Ellerim,eşlik edin dualarımda topraklar kadar yaşlı dilime...
Ki,ebede dek evvelimedir duam,hatrıma gireliberi mahremime...
Yarim,öyle bir gömdüm ki gözlerini gözlerime...
Onlar,her karanlığımı gün eder,öperek uykuya uğurlar bebek ruhumu düşlerimdeki düşte...

Bak,işte!Yine oradayım,yine bekliyorum bir tek gülümsemeni tam karşındaki pencerenin eşiğinde...
Oradaki yokluğunda ise yerine kurumuş yapraklar geldi,bir küçük çocuğun topu,kumlar geldi ve ardından güneşte...
Bense teker teker azarladım onları,herbirini ''Çekin gidin!Orası yarimin gözlerinin gözlerime sarıldığı diyar'' diye...
Onlarsa güldüler,alay ettiler tekrar tekrar ''Hani, nerede''diye...

Bense ''Siz göremezsiniz'' dedim ''Çünkü değil gözleriniz gözlerimin yerinde...''
Sizin gördüğünüz gözler özenle işlenmiş bir çift yama şu enkaz halindeki bedene...
Benim yarimi gördüğüm gözlerse o enkazın altında can çekişen, gönül denen rehinede...

Sevgilim ,yüzünü çizdim kalbimin kasvetli duvarlarına bu gece...
Ve her bir rutuşun üstünden geçtim ezberlemişçesine...
Sonra da alnındaki buseyi sürdüm dudaklarımdaki kadere...
Yarim,yalnız yüreğine sığabilecek bir masal anlattım odamın hayaletlerine bugece...

SERHAT HANAY
Şehir: Gönen

Doğum Tarihi:: 12.06.1991


Şiirlere Geri Dön   | Arkadaşına Gönder