Siirdemeti.Net 2007 Şiir Yarışması Şiirleri

anlamak
ben aşkı bırakıp gitiginde anladım.
oysa yüreyim bir kuş gibi çıpardı yüreyinde.
kanat açmıştım gökyüzüne, ben artık bitti diyordum !kötülükler ve insana acı veren ne varsa...
ben erirken kolarında bu filmmin biteceni ve senin birgün ansısın bırakıp gidecegini düşünmedim.
Çünkü sadece sevdim.
Evet suçluyum verin en agır cezaları ve ben senin gözerinde ipe gideyim kimin umurunda
kimmin umurunda gitmişsin sen kimin umurunda ölmüşüm ben...
Ben ilk keZ senin yanında söyleyemedim şarkıları, birden kesildi ses.bu nasıl misafir ey yürek! gideceyini önceden söylemez...
arkandan kırılan gururmamı tükenen ömrümemi harcadıgım gençliğimemi ve daha sensiz geçek her günemi yanayım! bu nasıl dert söyle biliyorum hiç bitmeyecek...
bu nasıl yakarış! bilsen nasıl bir çift göz karşılık vermeyecek. biliyorum bu kalp senide her giden gibi unutmayacak...
bir gelecek çizemiyorum artık çünkü sen yoksun bu nasıl ihanet kendikendine! kalkıpta birgün demeyecekmi hey gideken arkanda bıraktıklarının nefesi kesilecek...
öyle büyük bir nefretki bu içimde gitgide büyücek.
ama inadına yaşamalı insan çünkü bunuda biliyorum! bu dünya var oldugu sürece sevgi hiç bitmeyecek ...
yine bir yerlerde insanlar gidenlerin arkasaından baka kalacak aglacak ve arda kalnların hayatı zamana yenilecek...
hayat komik komik ve anlamsız denilecek ve kim bilir nelar söylenecek ...ama ben öğrettiklerini unutmayacagım. gökyüzüne yine şarkılar yazacagım yine kendi evrimde dönecem ...
oysa nasıl spin yörüngengende dönerdim inadına inadına elektron...
ben akıp giderken sevginin sıcaklıgında nasılda uydurmuşsun bu ayrılıgı hesabına kitabına...
iyi o zaman söyle mutlumusun göz yaşlarım artık ne sende ne selde ne de yıldızların geceye küstüyü garip bir sabah seherinde...
ey yar bir bilsen bu gidiş bana nasıl koyar...
ben birazda kuyruk acısına yanarken anlamadım tek şey sendeki sendeki bu pişkinlik ne hal...
bak yine çocuklar, kuşlar, böcekler, agaçlar söyleyim mi daha neler neler hepsi belkide eskisi gibiler...ama ben benmi deyişdim yoksa bu gidişmiydi beni değiştiren...

yok olamaz hiçbirşey eskisi gibi olamaz yakmışım bu şehri artık yerinde duramaz...
bir umut bir ışık ve yetti artık bu haykırış sana kul oldum neydi nerdin anlamadım yeter! sanada geçsin bu tükeniş !

ben dalıp giderken kayıplarda aldırmıyorum artık bu ne dünya umurumda, dünyam sendin anla...
çol,deniz, gökyüzü daha nediyim hepsi hikaye asıl olan sevgimdi neydi gidişinde bahane...
şimdi ise karanlık bir odada gözyaşlarım bana verdiğin en büyük hediye...
ben sana ne diyim en iyisi susayım çünkü arkanda bıraktıgın etopyadaki bir çocugun gözlerindeki yanlızlıkla tarif edile bilecek kadar büyük bir çaresizlik senin yaptıgın ise tarif edilemeyek kadar büyük bir insafsızlık....
Şehir: şanlıurfa

Doğum Tarihi:: 23.05.1979


Şiirlere Geri Dön   | Arkadaşına Gönder