Siirdemeti.Net 2007 Şiir Yarışması Şiirleri

KAHRETSİN
Bir gelin arabası geçti yanımdan,yine sen geldin aklıma.
Tanıştığımız gün bakıştığımız an,elini tuttuğum ilk heyecan ve verdiğin sözler…
Kahretsin….
Bir film gibi seyrediyorum seni mazimde.
Hatırlıyorsun değimli?yemin etmiştin yalnız benim için beyazları giyecektin diye.
Kahretsin…
Oturdum kaldırım taşı üstüne,gözümden süzüldü yaşlar.
Seni beyazlar içinde gördüğüm o gün….
Kahretsin….
Söz yüzüğünü parmağına takmış,doyasıya bakmıştım yüzüne gitmeden önce gurbet ellere.Sensiz geçirdiğim her gün bir yıl gibi gelmişti bana.
Hasretin kor ateş gibi yakıyordu yüreğimi..Sana benzettiğim herkesin ardından koşuyor,sen olmadığını anlayınca….
Kahretsin….
Sensiz yapamıyordum.Artık dönmeye karar vermiştim.Döneceğim Perşembe günü çalan telefonuma baktığımda dünyam başıma yıkılmıştı.
Kahretsin….
Önce inanamadım duyduklarıma.Fakat en yakın arkadaşım bana senin beyazları giydiğini söylüyor ve ekliyordu çabuk yetiş diye!...
Kahretsin….
Hani söz vermiştin bensiz beyazları giymeyecektin diye?
Yanıldığımı anladım varınca memlekete.Bütün tanıdığım simalar toplanmış etrafına,sen ise beyazlar içinde…
Kahretsin….
Kahretsiiiin!...diye haykırarak sana doğru koşarken tutmuştular beni teselli olayım diye.Bırakıııın!...bırakın diyordum son bir defa yüz yüze gelelim diye.
Kahretsin….
En yakın arkadaşım kollarımdan tutup,beni sana getirmişti .Diz çökmüştüm yanı başında.Son bir defa bakmak istiyordum yüzüne.Çaresizdim artık…
Kahretsin….
Son bir defa yüzünün üstündeki beyazı kaldırdığımda,yüzünde tane dane ter gözlerin gözlerime bakıyordu.Belliydi sende çok özlemiştin beni.İşte son bakışmamızdı yine…
Kahretsin….
Yinede şükrediyordum Rabbime.Başkaları değilde ecel sana beyazları giydirmişti diye.Senden sonra bir beddua kaldı dilimde ;Beni gurbete düşürüp,seni bana yar etmeyenleri ALLAH KAHRETSİİİN !....
Şehir: adana

Doğum Tarihi:: 1974


Şiirlere Geri Dön   | Arkadaşına Gönder