Sitemize Sahip çıkalım
   Ben Fedai Güven,Aranıza yeni katılmış biri olarak çok güzel ve özel bir şiir sitesi oluşturan site sahibi Sn.Ferit bey,yöneticileri ve emeği geçen herkeze teşekkür ediyorum.Daha önce şiirceler.com daydım.l00'e yakın şiirim editörlerce seçilip yayınlandı.Oy oranı yüksek olan bir şair olmama rağmen birgün yayınlanan tüm şiirlerim ve biyoğrafim siteden silindi.Gerekçe Gönder diğim şiirlerin imla ve şiir gönderme kurallarına uymayı şı olarak gösterildi.Bunu niye anlattım:Kendi şiirini gön derbölümün de dikkat edilmeyen.yanlış gönderilen, kendi kendini tık(Hit)leyen amatör yazarlığımızı unutup kendi yorum yapma gereği bile duymadan şiirlerine yorum bekleyen vb...konuların eksikliğini daha ilk gün den anlamış bulunuyorum.l975 yılından buyana şiir yaz maya çalışan uygun görürseniz de bir ağabeyiniz olarak.Ricam üstümüze düşeni,değerlendirme,yorum ve benzer konuları saygı ve sevgi çatısı altında birleşti rip,bu güzel siteye sahip çıkıp ayakta tutmaya özen gösterelim.Herkeze saygı ve sevgi dileklerimi sunuyor Hoşça kalın diyorum...
      Tarih: 14.11.2008 17:03:33 | Yazan Üye: serbay
   Gelen Cevap/Mesaj
   sizi destekliyorum birlik olalım rürü
      Tarih: 14.11.2008 19:49:34 | Yazan Üye: rümeysa rürü
   Gelen Cevap/Mesaj
   ŞİİRLER OKUNMAK İÇİNDİR.BİRİ OKUR , BİRİ YAZAR...SİZLER YAZIN , BİZLER OKUYALIM..
      Tarih: 14.11.2008 20:14:39 | Yazan Üye: acemiuser
   Gelen Cevap/Mesaj
   syn ,kalem tabiki sahip çıkalım ,kaiteli bir site ,kalemler de kaliteli sözler yazmaya devam ederlerse ! bu site ilköğretim okulu sitesi değil aklı başında insanlarla çoğalcak ve yarınlara,bizlerden sonra gelecek olan nesle feyizler kalıcı olmalı .onlarda kalemleri okudukça kaemleri daha ilerye gidecektir ! ayrıca bu konuyu açmanız güzel oldu anlayan anlar zaten bide silindiğini söylüyorsunuz,diğer sitedeki şiirleriniz buçok acı ,burdan şiie demeti neteen içten saygılarımı sunuyorum emekleri çok ,matba gibi yayında,ciltli kitabımız oldu bu site ! sevgiyle kal syn kalem ...
      Tarih: 14.11.2008 22:52:30 | Yazan Üye: oyag
   Gelen Cevap/Mesaj
   evet sözlerinize katılıyorum bende başka bir sitedeyim ama yeniliklere açık olmak istiyorum bence burada birlik olunursa çok daha güzel şeyler olabilir bunun içinde yeni fikirler üretmek lazım ben diyorumki her hafta şairler kendi aramızda en güzel şiiri okunma oranına değilde mana ve kafiye uyumuna bakarak aramızda seçelim bilmem katılırmısınız saygılr
      Tarih: 16.11.2008 00:13:29 | Yazan Üye: harmanyeri2469
   Gelen Cevap/Mesaj
   sevgili fedai bey söylediklerinize katılmamak mümkün deği.birde kişi diğer insanları kandıra bilir ama kendsini nasıl kandıracak.siteye ve şiirlere sahip çıkma gayretinzede teşekkürler.ayrıca ben bilgi sayar denen bualetle yeni tanıştım olaylara pek vakıf olamıyorum bir kusurumuz olursa affola Ahmet ÖRNEK
      Tarih: 17.11.2008 10:47:18 | Yazan Üye: ahmet örnek
   Gelen Cevap/Mesaj
   ben pek memnun olduğumu söyleyemeyeceğim çünkü: burda kimse kimseye değer vermiyo farklı şehirlerden bir sürü kişi katılıyo ve genelde herkes kendi şiirine yorum yaptırmak istiyo mesela sohbet etmeye girsem bi slm atan bile olmuyo... pek şiir yazmasını beceremem ama ii bi okuyucuyum sonuç alarak kimse kimseyi insan yerine koymuyo hakkımda ne düşündüğünüz önemli diil ama gerçekleri söylüyorum kimse kusura bakmasın belki kurucular bu yazıyı okuduktan sonra beni siteden atarlar ama kendimce gerçekleri söylüyorum
      Tarih: 19.11.2008 15:29:56 | Yazan Üye: gökhaan
   Gelen Cevap/Mesaj
   Sayın arkadaşım:Haksızsın diyemeyeceğim, tabii ki haklı tarafın çok,Biz niye sitemize sahip çıkalım diyorum,içinde bunlarda var.O zaman Bükemediğin bileğii öpeceğine,bileğini bükülmez hale getir.Burası kimsenin tekelinde bir yer değil,bak!özgürce yazabiliyoruz,bir karışan bir engelleyen varmı?Vermeden almak ancak Allaha mahsuzdur.Vereceksin ki alasın,saygı duyacaksın ki,saygı duyulasın.Savaşı ortada bırakıp kaçmak kolay.Zor olan o savaşı kazanmaktır.Ben bu sitede yeniyim hedefim çok okunmak,çok yorum almak,ama bunun için özveride bulunuyorum.Benim şiirlerimi oku yun diye kitlelere sesleniyorum.Günde yeri geli yor 50 yi aşkın yorum yapıyorum banada 3ü5i geri dönüyor.şimdi kime küselim?Gel birlik olalım diğer arkadaşlarımızı da teşvik edelim. Birşey daha Fikrini söylemekden korkma!Korka cağın bir fikirse Söyleme!Burada ki hiç bir yönetiçi seni okudukdan sonra atacaklar diye endişelenme,Çünkü hiç bir yöneticimiz bu karak ter ve yapıda değil,bu konuları çokdan aşmışlardır.Nick'ini not ediyorum şiirlerine baka cağım.Değerli yorumun için çok teşekkür eder saygı ve sevgi dileklerimi sunarım...
      Tarih: 19.11.2008 18:03:11 | Yazan Üye: serbay
   Gelen Cevap/Mesaj
   arkadaşım saol da yorumdada belirtmiştim ii şiir yazamadığım için eklemedim şiirlerim var ama eklemiyorum çünkü ii şiir yazamadığımı düşünüyorum ilgin ve yorumuma verdiğin cvp için saol....
      Tarih: 19.11.2008 20:02:27 | Yazan Üye: gökhaan
[1]
 
Bu Konuya Toplam 8 Adet Yanıt Yazıldı.