Dostluklar ! salaş bir kır kahvesinde !
   Dost kelimesi ,çok özeldir,herkezlen dost olunamaz ! övgülerimizin arasına giren batık yakışmayan,kelimeler övgüleri karalar .dostluklar salaş kır kahvesinde bir bardak çay ve simitle paylaşılıp ,övgülerin arasına yakıştırsak ,okuyucu övgüleri okurken rahatsız etmez ,ciddi dostluklar pekişir ! kalemleriniz dolu olsun ,boş kalemlerin boş kelimerinden korusun ! hep beraber şiir demeti bahçemizde çaylarımızı yudumlayıp simit kırıp ,kalemlerimizi doldurup dolu dolu şiirler yazalım ve dolu kalemlerle beraber mısralara devam edelim ! sevgiler ...
      Tarih: 18.11.2008 08:55:28 | Yazan Üye: oyag
   Gelen Cevap/Mesaj
   evet şiir bacı, yerden göğe kadar haklısınız.Dost, dostluk ağır anlam taşıyan ve insanların sıkı sıkıya sarılması gereken değerler.Bu değerleri bir kalemde harcamamak gerklidir.simit ve çay yaklaşımınız çok şık.İnşallah sitemizi öyle büyütürüz ki, birgün şiir dostlarla simit ve çaylarımızı karşılıklı paylaşarak şiirce sohbetlerimiz olur.
      Tarih: 18.11.2008 14:31:58 | Yazan Üye: ahmet örnek
   Gelen Cevap/Mesaj
   İyi akşamlar şiir dostlarım: Dostluğun nekadar önemli olduğunu iliklerimize kadar işleyen güzel çümleleriyle bizlere Telmih'de bulunan sayın oya hanıma nekadar teşekkür etsek azdır! yerin de verdiği örnekleriyle,dostluğun herkeze verile meyeceğini,herkeze hak ettiği değerin verilmesi gerektiğini çok güzel vurgulamış.Kendisiyle ayni Fikirdeyim.Dostluklar,arkadaşlıklar kırılan bir bardak değil ki,hemen yerine koyalım. Bu nedenle: dostlarımızı kırarak öksüz,Şiirlerini yorumsuz bırakmayalım.Çünkü dostluklar... afişe edilerek,tekzip edilecek kadar değersiz, gerçek dostumuz da harcanacak kadar çok değildir.Dost bahçemden kucak dolusu sevgiler.
      Tarih: 19.11.2008 17:36:06 | Yazan Üye: serbay
[1]
 
Bu Konuya Toplam 2 Adet Yanıt Yazıldı.