TÜRK-KÜRT KARDEŞLİĞİ VE ORTAK MÜCADELE
   Ben bir türk olarak itiraf etmeliyim ki düne kadar kürtlere 2. sınıf insan muamelesi yapılıyor.dillerini konuşmaya bile izin verilmiyodu.gerçi bu gün de durum pek farklı değil.öncelikle unutulmamalı ki anayasada da yer alan bir hükümdür.misak-ı milli içerisinde kürt ve türk olmak üzere iki kardeş kavim yaşar.DENİZ GEZMİŞ'in ve ANAYASAMIZIN da dediği üzere bunu kabul etmek bölücülük değildir.bu iki kardeş kavim 1. kurtuluş savaşında beraber savaşmaış ve misak-ı milli sınırlarımızı korumuştur.bizler kürt kardeşlerimize asla PKK lı gözüyle bakamayız çünkü PKK ABD'nin kuzey ırak ta beslediği ortadoğuyu karıştırmak amaçlı bir ABD uzantısıdır.aksini idda edenler PKK ya yapılan baskınlarda ortaya çıkan silah ve patlayıcı markalarına bakabilir.kendine şu soruyuda sora bilir...peki PKK komünist bir örgütse neden ABD yi hiç rahatsız etmiyo.hatta ondan lojistik ve cepelik destek alıyo.bunun cevabı çok açıktır PKK,PEJAK bunlar ABD tarafından ortadoğuda ki petrol dengelerini değiştirmek amacıyla beslenir.bu örgütler asla komünist değil.emperyalisttir.PKK'yı destekliyor denen KÜRTler devletimizin doğu bölgemizde ki vurdum duymazlığı ve yatırımdan kaçması sonucunda kundaklarından alınan, beyinleri yıkanan,cehaletinden faydalanılan insanlardır.hiç bir aklı başında KÜRT demez ki PKK bir kurtuluş ordusudur.PKK ABD'NİN ortadoğu daki maşasıdır.aklı başında hiç bir kişi bu maşaya kor olmaz.KAHROLSUN PKK.KAHROLSUN EMPERYALİZM.KAHROLSUN ABD.//yaşasın kürt-türk kardeşliği,yaşasın tambağımsız TÜRKİYE
      Tarih: 25.08.2008 16:17:12 | Yazan Üye: ezgin
   Gelen Cevap/Mesaj
   arkadaşlar sizin de yorumlarınızı bekliyorum.her tür düşünceye açığım saygı çerçevesinde olduğu sürece...lütfen yukarda ki makalemi anlayarak ve tarafsız bir gözle okuyunuz!...
      Tarih: 25.08.2008 16:18:37 | Yazan Üye: ezgin
   Gelen Cevap/Mesaj
   syn arkadasım kürt kardeşlerımızi 2. sınıf insan yerıne koymaya calısan zihniyet ya emperyelıt güclerın maşasıdır,yada yakın türk tarihinden habersiz dır.yuz yıllardır bu topraklar uzerınde yasamışız kardeşçe.kız alıp kız vermiş aile olmuşuz.çanakkaleleri geçilmez kılmışız.şimdi birilerı çıkıyor ve farklılıklardan.dılden.3.2. sınıf sınıf ayırıyor neye göre bu ayrım.kanunlar ona buna göre mı bu ülkede tabiki degil.kürtle türk kardeştir.bunu bizim kürdüm diyen kardeşlerimde bilyorlar.asıl şu bilinmelidirki bu ayrımı empoze etmeye çalışan hainler birgün kendi oyunlarının altında kalacaklardır.türkiyemde bir mozaikdir aldi gidiyo başbakanın bile azınde bu söz:kürt,türk,laz,çerkez,alevisi,sünnisi bu ülkenin farklılıkları degildir.bu ülkenin temel taşıdır.mozaik değil,mermeridir bunu herkez böyle bilmelidir.
      Tarih: 26.08.2008 21:28:33 | Yazan Üye: reıs60
   Gelen Cevap/Mesaj
   yorumunuz için teşekkür ederim
      Tarih: 27.08.2008 12:02:37 | Yazan Üye: ezgin
   Gelen Cevap/Mesaj
   başlıkiçin öncelikle teşekkür ederim.kürt halkının destekcisi olarak bende birşeyler söylemek isterim.nefret ettiğim bir nokta kurt halkın dışlanmasıdır.konuda da bahsettiğiniz gibi dillerini konuşmaya bile izin verilmiyor.ama soyle donup baktıgımda bu ulkede yabancı sarkılar gumbur gumbur sokaklarda calınıyor.aynı bayrak altında yasadıgımız kurtlere ise buyuk bır engel konmakta.bu buyuk bır muamma olarak bır kosede kalsın.gelelım onlara pkk damgasını yapıstıranlara.ya bu ınsanlar hıc dusundumu acaba doguda hayat sartları ne durumda.bunu bılmek okadar zor degıl.hersey aslında apacık ortada emek veren dogu kadınları,cocuklarınsa ellerınde tezeklerle karda kısta okumak ıcın verdıklerı ugras,batıda olan yasam sıtandrtlarının hangı bırı doguya saglanıyor.hiçbiri tabıkı..bu baglamda tutupta gerceklerı goz ardı edıp ısın kolayına kacıp damgayı yapıstırmak en buyuk ahmaklıktır.bence ılk olarak yasattıkları ayrımın farkına varsınlar..
      Tarih: 3.09.2008 15:26:49 | Yazan Üye: dadaş gülo
   Gelen Cevap/Mesaj
   benim için pkk şüpesiz bir terör örgütüdür.peki su nedir?türkiye cumhuriyeti misak-ı milli sınırlarını tanımaması ve yurdumuzu bölme çabasında olmsaıdır.peki Ermenistan nedir?dost mudur?oysa ki ermenistan da türkiye misak-ı milli sınırlarını tanımıyo.ağrıyı kendi topraklarıymış gibi haritalarında gösteriyo.ve buna dayalı politikalar geliştiriyo.hatta haritalarında türkiye misak-ı milli sınırlarını kabul eden azerbaycan'a savaş açıyo ve topraklarının %20'sini günümüzde dahi işgali altında bulunduruyo.pkk'ya lojistik destek sağladığı da söyleniyo, ki neden yapmasın?eee abdullah gül napıyo toprak bütünlüğümüzü kabul etmeyen bir ülkeye kapitalizm-yabancı sermaye baskısı sonucu öyle ya da böyle resmi ziyarette bulunuyo ve dostluk mesajları veriyo...hangi politikaya yahut yönetim şekline bakarsanız bakın.bir devlet senin misak-ı milli sınırlarını tanımıyosa, bu bir savaş nedenidir?hem de çok ciddi bir ndendir ki sonucunda ermeniler tarafından toprak ihlaline kadar gidebilir... peki buna karşı hükümetimizin ve cumhurbaşkanımızın tutumu nedir? arkasında rusya gücü olan ermenistan la dostuz.sokak çetesi pkk'yla düşman...aralarında ki fark ve bize karşı tutumlarının ayracını ve bizim izlediğimiz bu ikilem politikayı ben çözemedim.siz birşeyler anladıysanız bu politik anlayıştan söyleyin lütfen!
      Tarih: 8.09.2008 18:03:50 | Yazan Üye: tufi
   Gelen Cevap/Mesaj
   ikinci cümlem "peki suçu nedir?"şeklindeydi yazım yanlışı için özür dilerim
      Tarih: 8.09.2008 18:05:17 | Yazan Üye: tufi
   Gelen Cevap/Mesaj
   Bir Atasözümüz vardır"Köpek bile yal içtiği çanağa bevletmez"Oysa cenab-ı Allah Buyuruyorki"Biz sizi eşrefi mahlukat olarak yarattık"Ama ne yazıkki bazıları eşrefi mahlukatın eşrefini çıkarıyor ve sadece mahlukat kalıyor.Ulu önder M.Kemal ATATÜRK bir söyleninde bu devleti birlikte kuran halka Yürk denir diyor.Ne oluyorki de bu hale düştük vbveye düşürüldük.Bu ülkede kimsenin kimseyi fazlalık yada yok sayma lüksü yoktur.Başımızı elimizin arasına alıp düşünmemiz gerektiğine inanıyorun.
      Tarih: 20.09.2008 22:00:38 | Yazan Üye: oguzsoylum
[1]
 
Bu Konuya Toplam 7 Adet Yanıt Yazıldı.