NEDEN GÜNEYDOĞU???????!!!!
   BUGÜN GÜNEYDOĞU TAM BİR KATLİAM SAHNESİ GİBİOLMUŞ. BUNUN NEDEENİ NEDİR? NEDEN SADECE GÜNEYDOĞU? HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZMÜ? GÜNEYDOĞUDA NEDEN YATIRIM YAPILMIYOR? NEDEN FABRİKA KURUP İŞ SORUNU KALKMIYOR? NEDEN ÖĞRETMEN, MÜHENDİS, İŞ ADAMI, DOKTOR VE POLİSLER GÜNEYDOĞUDA GÖREV YAPMAK İSTEMİYOR? BÜTÜN BUNLAR NEDEN=? GÜNEYDOĞUNUN HEPSİMİ TERÖR??? NEDEN OKULLAR DA BİLGİSAYAR YOK....? NEDEN ÖĞRETMEN SILINTISI VAR?? NEDEN? NEDEN? NEDEN? BİNLERCE SORUDAN SADECE BİRKAÇINI YAZDIM.. SİZDE YORUM VE DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZINIZ.. BEKLİYORUM.. LÜTFEN SAÇMA ŞEYLER YAZMAYIN...!!! YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
      Tarih: 28.10.2008 13:05:01 | Yazan Üye: comoloko
   Gelen Cevap/Mesaj
   evet sizinde değindiğiniz gibi güneydoğudsaki eksikliklerin nedeni ortada..doğuya hiçbir olanak saglanmıyor..çocuklar karda kısta ımkanların el verdiği kadarıyla ayaklarında lastik ayakkabıyla okumaya çalışıyorlar..ısınabilmek için okumak için ellerinde tezek okulun yolunu tutuyorla...ulaşım sorunu,egıtım sorunu her bişey mevcut...olanak yok ve tum bunların sonucunda isyan ısıkları yanıyor...suc onların degıl onları bu hale getırenlerın....
      Tarih: 2.11.2008 14:23:34 | Yazan Üye: dadaş gülo
   Gelen Cevap/Mesaj
   ERDOĞA GELMİŞ DİYOR TC DEKİ YLAR ASFALTSIZ KALMIYACAK. BİZİM KÖYÜN YOLU ASFALTLI AMA HEPSİ YIKILMIŞ. OKULUMUZ GEÇEN YIL YAPILDI HEPSI ÇATLAMIŞ. LİSEYE GİDİYORUZ YER SIKINTISI İÇİN İLK OKULLARDA DERS ALIYORUZ. EĞİTİM 100/00 . VE İSYAN EDİLİYOR. BİLMEM TERÖR ÖRGÜTÜ YANDAŞISINIZ. BİLMEM SİZ PKK LI SINIZ. BİLMEM SİZ SADECE DEVLETİ YIKMAK İSTİYORSUZ. BUNLAR BİR VATANDAŞ İÇİN BİR VAZGEÇİLMEZ HAKLARDIR. BİR VATANDAŞIN EĞİTİM GÖRMESİ VE RAKAT BİR ŞEKİLDE HAYATINI SÜRDÜRMESİ DEVLETİN 1. GÖREVİDİR. BUNLARI HERGÜN TEKRARLIYORLAR AMA Bİ ÇÖZÜM YOOOOKKK. AB YE GİRİYOEUZ ÇAĞDAŞLAŞACAZ DİYORLAR AMA İNSAN HAKLARI DENEN ŞEY GÜNEY DOĞUDA KALKMIŞ DURUM DA. KADINLARIMIZ ARTIK ŞEHİRLERE GİDEMİYOR. POLİSLER ONLARI GÖRDÜÜĞÜ GİBİ SALDIRIYORLAR. YA TAMAM GÜNEY DOĞUDA YAŞAYA BİLİR YAŞAMAK SUÇMU. YA Bİ ÇÜZÜM İSTİYORUZ... RAHAT BİR NEFES ALMAK İSTİYORUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NEDEN HAYIR???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
      Tarih: 2.11.2008 19:43:50 | Yazan Üye: comoloko
   Gelen Cevap/Mesaj
   çünkü orada kürtler var
      Tarih: 14.12.2008 23:18:56 | Yazan Üye: kalem
   Gelen Cevap/Mesaj
   kürtler de insan değilmi... KÜRTLERDE SAVAŞMADIMI BU VATAN İÇİN ONLARDA KAN DÖKMEDİMİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ!!!!!!!!!!!
      Tarih: 15.12.2008 22:55:33 | Yazan Üye: vedataşık
   Gelen Cevap/Mesaj
   döktü ya kim iteledi onları
      Tarih: 18.12.2008 17:09:21 | Yazan Üye: kalem
[1]
 
Bu Konuya Toplam 5 Adet Yanıt Yazıldı.