‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin Faziletleri
   1. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin devamlı okunması insanın Allah’ın izni ile her kötülükten korunmasına vesile olur. 2. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin yemek yerken okunursa yenen yemek cennet yemeği olur. 3. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetini devamlı okuyana Allahü Teala selam verir. 4. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin devamlı okunması teslimi ruhun imanla olmasına sebeb olur. 5. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin devamlı okunması insanın cennet hayatına hazırlanmasına neden olacağı gibi dünyada iken cennet hayatı yaşamasına vesile olur. 6. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetini devamlı okunyanlar çağrılırlar her kapısından cennetin. 7. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin devamlı okunması insanın emrine dünyanın girmesine vesile olur. 8. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin devamlı okunması insanın Esmaül Hüsnanın sırlarına vakıf olmasına vesile olur. 9. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin devamlı okunması insanın hatim sevabı almasına vesile olur. 10. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin devamlı okunması insanın Allah ve dostlarının hıfzı himmetine vesile olur. 11. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetini devamlı okuyanı insanı kamil olma yolundadır. 12. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetini okumaya devam edenin mükafatını idraktan akıl aciz kalır.Yani sevap Allah’ın Rahmeti kadar sonsuzdur. 13. ‘’Selamün Kavlen Min Rabbin Rahim’’ Ayetinin devamlı okunması insanın Allah’ın dostları arasına katılmasın vesile olur. 14. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin her okunması cennete bir ağaç dikilmesine vesile olur. 15. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin devamlı okunması cennet diyarında okuyan için köşk yapılmasına vesile olur. 16. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin devamlı okunması insanın ruhunun doymasına ve huzurlu olmasına vesile olur. 17. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin devamlı okunması hurilerle zevceliğe vesile olur. 18. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin devamlı okunması insanın sıkıntılarının yok olmasına vesile olur. 19. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin devamlı okunması insanın sahib i ilimi edeb olmasına vesile olur. 20. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin devamlı okunması insanın hatip olmasına vesile olur. 21. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin devamlı okunması insanın sırr ı eşyaya vakıf olmasına vesile olur. 22. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin devamlı okunması hastanın şifa bulmasına vesile olur. 23. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin devamlı okunması insanın cennet ehli olmasına vesile olur. 24. ‘’Selâmün kavlem mir rabbir rahıym.’’ Ayetinin devamlı okunması insanın cehennemden kurtulmasına vesile olur.
      Tarih: 29.03.2013 14:56:05 | Yazan Üye: canmehmet
[1]
 
Bu Konuya Toplam 0 Adet Yanıt Yazıldı.