DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

BU ANNE BABALARIN TEDAVİYE İHTİYACI VAR!!!



13 yaşında kızının saçını boyatıp, kaşını aldırıp, dövme yaptırıp okula gönderen “”ANNE BABANIN TEDAVİYE İHDİYACI VARDIR”” Bu yazıyı görünce, bizde senin ki biraz geç kalmış, daha neler var, neler.
Geçen günlerde alış verişten dönüyoruz bizim sultanla, birde ne görelim. Sözde bir anne 7-8 yaşlarındaki oğlunun saçlarını boyatmış, kulağına küpe taktırmış, ondan 1-2 yaş küçük kızı da yanında onda süs yok, kendisi de parçalanmış kot giyinmiş havalı havlı yürüyor. Bir diğer anne 10 yaşındaki kızını manken gibi süslemiş, kırmızıları giydirmiş, etek kısa, yüksek bir yerde yine 10 yaşlarında bir erkek çocukla tango yaptırıyor.. Okul önünde, adı kutlama töreni.. Tabii olarak gençlerin ellerinde telefonlar kızın orasını burasını çekiyorlar. Sözde bazı dindar görünen hatunlarda alkışlıyor.. Neyi alkışladığını biliyor musun? Cehaletten kötü ne var. Var okumuş, cahil kalmış cahiller.. Gavuristan da bile buna müsaade etmezler. Çocuklara makyaj yaptırılmasına izin vermezler. Dünyanın neresine giderseniz gidin. Böyle bir anne çok zor görürsünüz. Böyle anne babalara görgüsüz, cahil, derler. Ne kadar diploması olursa olsun. Bu cehaleti onu iki alem de rezil eder. O çocuk büyüyünce ne, birde akıllanırsa annesine hesap sormaz mı? Böyle şeyler ne kadar tehlikeli, insanları sapıttırmak, cehenneme gitmek için bu kadar ısrar neden? Bir az erkek çocukla, kız çocuğu arasındaki farkları okuyup öğrenin.. Psikolojisi bozuk çocuklar yetiştirip, cehenneme yollamak için elinden geleni yapmak ne acı bir durum. Dünyada ataistlerin çok olduğu bir ülkede intihar eden insanların sayısı her gecen gün artıyor.. Her şeye doymuş insan, kafayı bozar. Artık bu dünyada yapacağın bir şey kalmadı deyip intihar ediyor. Her şey zamanında ve yerinde yapılırsa güzeldir. Şimdiki çocuklar çocuk yaşlarda flört, flört gezer, biraz büyüyünce, kendi hemcinsine yönelir.. Sonra kafayı bozar ben neyim diye. Sonu her halükarda hüsran! Son zamanlarda yanlış yerlerde ağlıyor, yanlış yerlerde gülüyor olduk. Hem dünyamızı hem ahiretimizi yakıyor gülüyoruz. Yalanlara, hilelere, sapıklıklara gülüyoruz. Başımıza gelmez sanıyoruz, gelince de ağlıyoruz, ne fayda umuyoruz, kendimizi kandırıyoruz. Çevremiz sapık insanlarla doldu diye feryat ediyorlar. Sapıklıkları artırmak içinde ellerinden geleni yapıyorlar. Bu sapıkları yetiştirende bu topluluk! Gün gelir, çok pişmanlık hiçbir işe yaramaz. Biraz okuyun öğrenin, sapık dizilerden, filmlerden sapıklar türer. Dünyanın çoğu memleketi uyanmış hem de yıllardır. Kızlarla erkekleri ayrı okullarda okutuyorlar. Daha başarılı olduklarını deneyip öğrenmişler, biz hala ısrar. Karışık okuyalım ne faydasını gördük. Edepsizlikler artıyor. Başarı sürekli yerlerde sürünüyor. Okuyanlar daha da cahil oluyor. Diplomalı cahil, Vatan, millet, din düşmanı yetiştiren, eğitim bir bizde var. Sema MARAŞLI araştırmacı yazar okuyun bir şeyler öğrenin Kız yetiştirmek farklı, erkek yetiştirmek farklı bilenlere sormadan, ben bilirimler bu devirde ahmaklıktan başka bir şey değildir. Huzur evlerinde huzur arayanlar yanılır. Kendi evinin huzur temelini atmayanlar. Başka yerlerde huzur bulamazlar. Ekmeden biçilmez, arsızlıkları, sorumsuzlukları eken, huzur bulamaz.. Diken eken, gül koklayamaz.. Huzuru siz arayın size kimseler ikram etmez.. Savaşlar artık yeni nesilleri bozarak yapılıyor artık uyanın.. Kızın, oğlun okula mı gidiyor. Sokaklarımı ölçüyor. Kimlerle takılıyor. Dizileri değil, çocuklarınızı takip edin. Çocuklarınıza ne kadar gerekli değeri verirseniz, o kadar değerli olur.. Yoksa bela aramaya gerek yok. Zaten kendiniz yetiştiriyorsunuz. Farkında mısınız? Farkında mıyız?
Sapıklar çoksa suç bizde, hırsızlar çoksa suç bizde, Hilekârlar, yalancılar çoksa suç bizde. Sana ne? Bana ne? Size ne? Deme zarar hepimize. Keşke diyecek günlerimiz çok az. Güzel günleriniz çok olsun diyorsak. Dünyaya kendi gözünüzle bakın, başkalarının gözüyle değil.. Hayırlı güzel günler isteyenler çalışıp yorulanlardır. Edepledir. Edebi olmayanın sermayesi yoktur.. Kimileri uyarır, kimileri uyanır, kimileri sana ne der? Uyananlara selam olsun. Hayırlı günlere yelken açanlara selam olsun..
Babalar baba olsun,
Analar ana olsun,
Çocuklar huzurlu olsun,
Dizilerimiz edepli olsun,
Yolumuz hak yol olsun
Gözünüz cennet yolunda olsun,
Cehennem yolu cümlemize uzak olsun,
İblis hasedinden çatlasın dursun..
.
Ben taksiciyim. Bugün bir müşterimi bıraktım, durağa dönüyorum. Şevket Yılmaz Hastanesi’nin önünde kucağında ağlayan bir bebek, eteğine yapışmış bir çocuğu da olan ve hüngür hüngür ama sessizce ağlayan bir anne gördüm. Durdum. ‘’Abla yanlış anlamazsan buyur bırakayım’’ dedim. Bak bebek de ağlıyor, sende. Param yok ki abi dedi. Olsun, bu da benim sadakam, hayrım olsun. Neyse bindi. Eşi kansermiş, geçen hafta vefat etmiş. Bebek de ateşlenince 40 dk. yürümüş ve gelmiş hastaneye. Önce ilaçlarını aldık, sonra evine vardık. Çaktırmadan kapı köşesinden baktım, ev perişan. Arkadaşıma borcum vardı. Onu ödeyecektim bu

EYYUP AKMETİN / 19.09.2019

Bu yazı 82 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©