DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

İŞTE O ZAMAN



Müslümanlık dilden, kalbe indiği zaman,
Müslümanlar dünya malına sırtını döndüğü zaman,
Mazlumların, masumların gözyaşları silindiği zaman,
Tüm hainler kaçacak yer arayacak, işte o zaman.

Ayasofya tekrar camiye döndürüldüğü zaman,
Müslümanlar secdede gözyaşı döktüğü zaman,
At izi it izinden ayrıldığı zaman,
Tüm hainler kaçacak yer arayacak, işte o zaman,

Sahte kahramanların maskeleri düşürüldüğü zaman,
Gerçek kahramanlar gün yüzüne çıkarıldığı zaman,
Gerçek kurtuluş başlar, hak yerini bulduğu zaman,
Tüm hainler kaçacak yer arayacak, işte o zaman.

Müminlerin gönlüne iman cesareti salındığı zaman,
Hainlerin gönlüne yok olma korkusu salındığı zaman,
Sabırla biriktirilen güç, azim coşar o zaman,
Tüm hainler kaçacak yer arayacak, işte o zaman.

Halk istemeden Hak vermez, bilindiği zaman,
Cahiller susturulup, Alimler konuştuğu zaman,
Dinine, edebine, ecdadına sahip çıkanlar coştuğu zaman,
İblisler, münafıklar, gavurlar tir tir titreyecek işte o zaman.

Bu günlerde bakıyoruz, hainlerin sesleri çok çıkıyor. Sanıyorlar ki bizler korkuyoruz. Hayır sabrımızla güç biriktiriyoruz. Korkunun ecele faydası olmadığını biliyoruz. Hainler korksun, şeytanların oyuncağı olduklarını, bir köşeye atıldıkları zaman anlayacaklar. Pişmanlıkları onları kurtarır mı? Yüce Yaradan bilir.
Hainler sanıyor bu beleşçilik, onun bunun sırtından geçinmek, cahilleri türlü yalanlarla kandırmak, hep bu kadar kolay olacak. Gerçekler saklanamayacak kadar değerlidir. Doğrular peşinde koşmayanlar. Yanlışların peşinde cehennemlerini bularlar. İblisi sevindirirler. Bizler sadece acırız. Memleketimizin ve tüm mazlum halkların haklarını gasp edip.. Medeniyetten konuşmaları artık kimseleri oyalamıyor..Domuzlar aç kalınca, kendi pişliklerini ve yavrularını yerlermiş.. Bu medeni domuzlar aç kalmadan, bir birlerine saldırıyorlar. Düşerler bir birlerine en yakın zaman da. Mazlumların, masumların hakkı çok acılar çektirir, çektirenlere.. İnsanlar açlarından ölürken hayan severler, hayvanlarına elbise giydiriyor, mücehverlerle süslüyorlar, kuaförlere götürüyorlar. Bilmiyorlar ki insanların değerleri, değer insanlara verdikleri kadardır.. Cehalet böyle acı bir şey.. Yazık Yazık demekten başka bir şey gelmez elimizden, dilimizden.
Kendini alim sanan cahildir, kedini hayvan sanan nedir? Kendisine verilen aklın sadakasını vermemek için kendilerini hayvan yerine koyarak, cezadan kurtulacaklarını sanıyorlar.. Hak güneşi doğunca karanlıklar aydınlanır.. Doğuyor güneş aydınlanıyor karanlıklar, görünüyor artık tüm pislikler, hainlikler..
Hayır isteyenlerin güzel günleri daim bereketli olsun İnşa Allah.
Şer isteyenlerin şerleri kendilerine yeter..
Bize tövbeye gel demek düşer..
İşte o zaman’ da mıyız?


EYYUP AKMETİN / 1.09.2019

Bu yazı 48 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©