DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

BOŞANMAK İÇİN EVLENİYORUZ


Artık Yüce Allah(c.c.)un Emirlerine uymuyoruz,
Peygamber Efendimizin sünnetlerine uymuyoruz,
Şeytanın, Siyonistlerin, modanın emirlerine uyuyoruz,
Ahiretlik değil dünyalık, boşanmak için evleniyoruz.

Çalışmayı değil, tembelliği seviyoruz,
Helalleri değil, haramları istiyoruz,
Çalışmaya ne gerek, nafakayla geçiniyoruz,
Ahiretlik değil dünyalık, boşanmak için evleniyoruz.

Dürüstlük, edep, şuur olmasa da olur,
Para, para, para varsa evlilik bir süre olur,
Özgürlüğüme dokunma, boşanma sebebi olur,
Ahiretlik değil, dünyalık, boşanmak için evleniyoruz.

Ev işleri, annelik yapmak eziyet, kölelik oluyor,
İş yerlerinde koşuşturmak medeniyet, özgürlük oluyor,
İş yerinde wc’ ye izinsiz gidemiyor, takılmıyor,
Ahiretlik değil, dünyalık, boşanmak için evleniyoruz.

Eşi bir yere gidersen haberim olsun, boşanma sebebi oluyor,
Evlilik biz olmak, bağlılık, sorunları paylaşmak bilmiyor,
Çağdaş cahillik, yanlışları bilen çok, doğrular istenmiyor,
Ahiretlik değil, dünyalık, boşanmak için evleniyoruz..

Birkaç gün önce mini bir yazı okuduk. Kızın biri evlenmiş ancak aradan fazla bir zaman geçmeden boşanıp, babasının yanına dönmüş. Durumları iyi değilmiş ki bir markette çalışmaya başlamış.. Komşular merak içinde sormuşlar” Kızım yeni evlenmiştiniz neden boşandınız? ” Kızda “Eşim olacak adam özgürlüğümü kısıtlamak istedi. Anne-baba ziyaretlerine bir şey demiyormuş da. Akrabalara ziyarete giderken haberim olsun demiş” Kızımızda özgürlüğüne karışılmasına kızmış ve boşanmış.. İyi de kızım şimdi çok mu özgürsün.. Kızcağız cevap verememiş.. Komşuları da biliyorlarmış ki çalıştığı markette patronun izni olmadan wc’ bile gitmek yok. Özgürlük kişilere göre değişiyor. Demek ki.. Cahillik böyle bir şey.. yazık….
Sonra aklımıza iş yerinde bir bayan arkadaşa neden evlenmiyorsun diye soruyorduk. Onu da beğenenler vardı.. Ağız yokluyoruz sözde.. Demesin mi.. Ben koca aramıyorum ki, Hıyar arıyorum.. Cevap bizi biraz şaşırttı.. Bizde de cevap hazır tabii olarak.. Bulursun bulursun.. Arayan hıyar da bulur… Koca yerine hıyar ararsanız hıyar bulursunuz.. Ondan sonra çok pişmanım.. Niyet halis olmayınca, halis insan bulamazsınız.. Ameller niyetlere göre.. Ayrıca evlilik, iki insanın hayatta karşılaşacağı sorunları birlikte aşma, yardımlaşma, paylaşmak, yapmak demek.. Yıkmak, bencil olmak, şeytana uymak, modaya uymak değil.. İnsanlar diğer insanlar haklarında ne düşünürseler onlar gelir başlarına.. İyi niyetli, dürüst olmazsanız.. Öyle birini de bulamazsınız kolay kolay.. Erkeklere gelince lüzumsuzları da az değil.. Evdeki eşine geldi mi kaba davranır. Dışarda güzelliğine kendi de inanamıyor ki kilolarca boya- cila sürünmüş kadınlara süslü süslü, romantik(yalan) sözler söylerler. Etraflarında pervane olurlar.. Gel de kızma. Ne cins adamlarsınız be Burada lüzumsuz kadınlara ettiğiniz güzel lafların yarısını eşlerinize söyleseniz gül gibi geçinir gidersiniz.. Sonuçta her kes bu toplumda yaşıyor.. Sorunlar herkesin sorunu, hiç kimse annesinden kötü bir insan olarak doğmuyor.. Sorumluluk öncelikle babanın, sonra annenin Yüce Yaradan hesap soracak.. Ölümü her an yanı başınızda olduğunu bilmek.. Unutmamak insanı olgunlaştırır. İnsanlarla iyi geçin.. Her an ölüm var de.. Şimdi ölsem.. Ne götüreceğim deyin… Kötülük düşünmek iblisi davet etmek.. Hiç hayırlı şeyler olmaz.. Diğer insanlar hakkında güzellikler düşünün ki, güzellikler sizleri bulsun.. Bal arısı güle, güzel çiçeklere konar. . Bal yapar insanlarla paylaşır.. Siz bal yapan olun ve paylaşın.. Mevla hakkınızı teslim eder..
Yalanlarla yuvalar kurulmaz, doğrularla olan doğrulur, eğrilerle olan eğrilir..
Güzellikler düşünen gönüller Yüce Yaradanımıza emanet olsun..
Hayırlı ve bereketli günleriniz daim olsun inşa Allah.


EYYUP AKMETİN / 29.08.2019

Bu yazı 69 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©