DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

HULİSİ SOLAK

25 Ocak 1993 tarihinde Ankarada doğdum.
İlk nefesi bu şehir de aldım ,ilk emeklemem ilk yürümem...İlk elbisem ilk ayakkabım... İlkti... ilk ağlamam oldu bu şehir bana bu şehirde öğrendim yürümeyi koşmayı ...Okula yine burda başladım.İlk öğretimi Hazar İlk Öğretim Okulunda tamamladım.Hayallerimin peşinden koşmak istedim hep , zaten severdim de koşmayı futbol tutkum burdan gelse gerek ...Uğraştığım şeyde başarılı olmak istemişimdir hep... Kim istememiştir ki zaten ? Lise hayatım Ankaraspor ile başladı ve Aktepe Lisesine yazıldım burda geçirdiğim bir senenin ardından Prof.Dr.Şevket Raşit Hatipoğlu Lisesine kaydımı aldırdım bu lise ile lise hayatıma nokta koydum...Sonra ne mi oldu ?Hiç bilmediğim bir şehire geldim..Hiç bilmediğim bir ilçede hiç bilmediğim mahalle ve sokaklar da 4 sene ğeçireceğimi nerden bilebilirdim ki ?İşte burda Üniversite hayatına başladım Burası neresi mi ? Kütahya ... Kütahyada devam ediyorum bu hayata ...Burda olmamın sebebi Hayaller di istekler dii.... dedim ya hayallerimin peşinden koşmayı severim diye şimdi Edebiyat okuyorum ... Bugün ben onun peşinden koşuyorum inanıyorum yarın da o benim ...


Hulisi SOLAK / 6.05.2011

Bu yazı 815 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©