DUYURULAR

Azat Çetinkaya 8/F Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Azat Çetinkaya

8/F

8/F

8/F'dir benim sınıfım
Mutluluğu,üzüntülerimizi ve anılarımızı paylaştığımız sınıf.
Çok konuşan sınıftır.
Arkadaşlarımız vardır, her şekilde.

Cicili bicili, süslü püslü Hevin vardır
Güzel gözleri ve duygusal olan Melisa Nur var
Ağır başlıdır Yasin. geldiği zaman konuşur,yeri geldiği zaman susar.

İşim gücüm budur benim,sınıfımla konuşmak
sizler olmayınca,kendi aramızda.

Murat Boz'dur Hamza,hastası çoktur onun.
Büyük sanatçımız vardır Cebrail'dir.Ahmet Kaya gibi sesi var.
Bide Picasso gibi iyi resim yapan Hamit vardır.
Raperin gibidir Melisa. Bize kürtçe şarkılar söyler, sadece arkadaşlarına çünkü utandığı için.
Sınıfın artisidir Selman. Kıyafetleri güzeldir.Saat takmayı sever çünkü ona yakıştığı için.

Artislerle,sanatçılarla işimiz olmaz. Zaten 8/F'de yeterince sevilen sanatçı ve artist arkadaşlarımız var.

İlginçtir Emine,dünyayı görmemiş gibi bakıyor. Arkadaşıdır Rukiye onunla derdini paylaşır,güler ve gezer tozarlar.
Soğuk espirileri ve sıcak espirileri karıştıran Emin vardır. Her şeyi farklı anlamda anlar.
Feryadlı dünyası vardır Sidar'ın,ne yapacağını ne edeçeğini bilmez ve kıskançtır.
Çılgındır Gamze isimlerimizi farklı şekillerle yazar.Bize ilginç ve acayip hikayeler anlatır.

Bazen insanlar çok güzel oluyor.Görüşleriyle değil,söyledikleriyle de değil; sadece varlıklarıyla.İşte biz böyle varlıklarımızla ilginçiz. 8/F böyledir.

Suskun prensesler vardır.Rojda ve Gül,konuştukları zaman bizi şaşırtılılar güzel sesleriyle.
Suskun prens de vardır,Mehmet Emin'dir utangaçtır,pek fazla konuşmaz.
Güvercindir Perihan,okulda ne olup ne bittiğini bilir.
Sara vardır,çok şeyi varken susar.Çünkü; onu anlayanı yoktur bilir.
Zekiler ama dersleri umursamayan Yusuf ve Diyar vardır.
Başarıyı hedefleyen herkes vardır.

İşte benim sınıfım budur.İyi hisettiren insanlar bağımlılık yapar.

Çoçuk gibi davranır İpek.Arkdaşlarıyla çoçuk olmayı deniyor.
Olmayan Aynur vardır.İnkılap Hocasının ona taktığı lakabıdır.Sınıfta olup olmadığını bilmeyiz.Yer değiştirdiğimizde -10 puan aldığımızda,sınıfta olduğunu anlarız.
İnatçıdır Burhan.Aklına ne koyduysa yapar ,sabırsızdır.
Menci,Zelal Ç. ve Robin vardır.Cömerler,güvenilirler ve iyilerdir.Ödevlerimizi yaparlar ve bize yardımcı olurlar.
Farklılardır Serhat ve Zelal A.,sorumluluklarını yerine getirirler.

Sİze diyorum ya benim her zaman umudum var. 8/F'de arkadaşlarım var.

Bizde tatlı sınıf hocamız vardır Musa Yener. Onu üzeriz her gün çünkü çok konuştuğumuz için herkesin şikayet etmesinden üzülür,utanır. Her zilde gelip bize hayatın Felsefe'sini anlatır.Okulda güldüğünü görmemişim.
İşte hayattaki en güzel şey;tüm kusurlarımızı bilmesine rağmen bizi hala muhteşem olduğumuzu düşünen birisinin olmasıdır.İşte o Musa Yener'dir,tek dostumdur. Onunla olduğumuz için çok mutluyuz. ''O''nu çok seviyoruz.

Beni sorarsanız bunlar varken,bana da onları üzmemek ve kırmamak geliyor.Ben de böyleyim.

Bu şiir toplam 539 kez okundu.
14.04.2014 13:16:53

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©