DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

İNSANLIK ÖLSÜN DİYENLER



Kurban bayramı yaklaştı mı? Başlıyorlar kanlı bayrama hayır.. Hayvan kesmeye hayır.. Tabii ki biliyoruz nerelerden talimat alıyorlar. Sanki kendileri hiç et tüketmiyorlar. Tavuk, balık, kuzu, hindi yemiyorlar. Bunların yediği etler, domuz eti, it eti veya et tarlaları var oradan besleniyorlar.
Cahillik mi? Bilinçli mi? Bu hareketler.. Maalesef çoğu cahil, ben alacağım paraya bakırım diyen insana benzeyenler. Kürtaj yasaklansın diyenler çıktı mı? Başlıyor. öz gürlükler kısıtlanamaz.. İnsan kesmenin nesi özgürlük, bütün dinlerde, Gavuristan’da bile yasaklanıyor.. Çoğu ülkeler uyanmış, çocuk yapan ailelere ev, araba, maaş veriliyor. Çocuk doğumu teşvik ediliyor. Biz’ de kürtaj özgürlük, teşvik var. Ne gavurluğa uyuyor, ne Müslümanlığa.. Siyonist teşviki, doğum kontrol hapları bedava.. Zaten bedavacılık, tembellik, sorumsuzluk diz boyu.. Normal bir sınavda bile, ciddiyet, kurallar en sert şekilde. Hayat sınavında bir gevşeklik, bir vurdum duymazlık.. Her dinde cennet, cehennem var.. Bu dünyada iş isteyen inekler gibi çalışıyor. Garantisi bile yok.. Cehennemde yanacak, cenneti istiyor.. Çalışmak yok, emek yok. Cenneti istiyor.. sonsuz bir alemi istiyor, hiç bir şey yapmıyor, ateşe koşuyor.. Haramlar işliyor, sevaplardan haberi yok. Modadan habersiz saniyesi yok. Annelik görevi kutsal, Cennete hazırlıkta en önemli görev… Sen görevini yapma, sana verilmeyen görevlere talip ol. Çocuk yetiştirme.. Hayvan yetiştir. Hayvan pisliği temiz le.. Köpek kılları insan sağlının en büyük düşmanı.. sorsan bilmez.. Hava atacak.. Cehennem zebanileri havanızı alır.. Her kes doğal görevini yapmalı. Erkek erkekliğini, Kadın kadınlığını bilecek. Eşiklik diyorsanız sonuçları ortada… Erkek erkeğe eşit mi ki? Kadın erkek eşit olsun.. Haklar haklar..
Bize önce azınlık hakları geldi,
Öz vatan sahipleri bir kenara atıldı,
Arkasından insan hakları geldi,
Ayrımcılıklar bilerek körüklendi.

Kadın hakları geldi, kadınlar sömürüldü,
Her yerde kadınların şehveti ön saflara alındı,
Birde pozitif ayrımımız oldu.. Kadınlar dokunulmaz oldu,
Erkekler işe yaramaz, korkak lal oldu, dengeler bozuldu.

Kadın hakları uçtu, erkek hakları sürünür oldu,
Kadınlara zulüm, erkeklere, mapushane yolu göründü,
Aileler dağılıyor, şeytanlar, düşmanlar sevindirik oldu,
Yetmedi hayvanları hakları, insan haklarını solladı,

Açlıktan ölen insanlar görmezden gelinir oldu,
Köpeklerin, kedilerin mamaları Gavuristan’a gelir oldu,
Kadınlarla, erkekler birbirine düşman oldu,
Sapık ilişkilere, gün doğdu, sanki normal oldu.

Erkek babalarına, analarına erkek damat yolu açıldı.
Kız babalarına analarına, kız damat yolu açıldı.
Buda geçer, yolda, robot damat, robot gelin hazır oldu,
İnsan nesline kibrit suyu.. Şeytanın istediği çok oldu..

Olmaz olmaz demeyin, nice olmazlar olur oldu,
Akıllı geçinen cahil insanlar şeytanlara oyuncak oldu,
Siyonistler bu yola baş koydu, Müslümanlar uyudu,
Hak yoldan kaçanların sonu, hüsranlarla oldu.

İNSANLIK YAŞASIN DİYENLER
Bizi uyaran din kardeşlerimize selam olsun..
Abdullah ÇİFTÇİ, Hakan YILMAZ ÇEBİ,
ERTAN ÖZYİĞİT, MURAT AKAN, Serhat AHMET TAN,
Okuyun veya dinleyin.. İnternet kolaylık.. Şer isteyenler, şerri,
Güzellikleri isteyenler güzellikleri bulur…
Beleş beleş cehenneme yerleş,
Cenneti istiyorsan, okumayı düşünmeyi emek vermeyi öğren.
Gönlü güzelliklere açık, şerlilere kapalılara selam olsun,
Yüce Yaradanımız cümle Müslümanlara İslam şuuru, cesareti nasip etsin..
İnşa Allah. THE END..
FİLMİN BİTTİĞİ AN DEĞİL,
GERÇEK FİLMİN BAŞLADIĞI AN DIR.
Şuursuz yaşayanlar gerçekleri göremez..
Kürtaj son taş şeytana..
Kürtaj anneliğin Vicdanların öldü an..
Kürtajdan kazanç sağlayanların vay haline…


Endişeli bir kadın jinekologunu aradı.
🙆♀"Doktor, çok ciddi bir sorunum var ve yardımınıza ihtiyacım var! Bebeğim bir yaşında değil ve ben tekrar hamileyim. Başka bir çocuk istemiyorum."
Doktor dedi ki:
💉"Tam olarak ne için yardım istiyorsun?"
🙆♀"Kürtaj olmak istiyorum!"
▶Birkaç dakikalık konuşmadan sonra, doktor şöyle dedi:
💉"Bak, aklıma daha iyi bir fikir geldi ve daha az riskli."
😍Kadın mutlu gülümsedi.
Sonra doktor devam etti:
💉"Çocukların anneler için eşit olduğunu söylerler. Öyle değil mi?"
🙆♀"Evet öyle" dedi kadın. Doktor devam etti:
💉"O halde yaşayanı öldür diğerini doğur. 😮 Böylece diğeri doğana kadar dinlenmiş de olursun. Birini öldürmek gerekiyorsa bunu yap. Ayrıca, eğer onu öldürmeyi seçersen senin hayatında cerrahi prosedürler ile tehlikeye girmez."
🙀Kadın doktorun kelimeleri karşısında dehşete düştü ve şöyle dedi:
🙆♀"Aman doktor! Siz bana birini öldürmeyi mi teklif ediyorsunuz? Bir çocuğu öldürmek suçtur!"
✔Doktor cevap verdi:
💉"Katılıyorum. Ama bunun senin için sorun olmadığını düşündüm. Ben sadece hangi çocuğunun ölmesi daha iyi olabilir onu öneriyorum."
🤔Kadın doktorun ne demek istediğini çok iyi anlamıştı.
➡Ve doğmuş ya da anne rahminde bir çocuğu öldürmek arasında bir fark olmadığını doktorun sayesinde görmüş oldu. Suç da aynıydı.
😈Kürtaj cinayettir..!


EYYUP AKMETİN / 27.08.2019

Bu yazı 52 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©