DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

CEVAPSIZ SORULARA CEVAPLAR


Ben kimim?Neden dünyaya geldim?Neden hiçbir zaman istediğim şekilde,istediğim insanla olamıyorum?Neden hep hak etmeyen insanlar mutluyken en çok hak edenler mutsuz?
Bu sorular hemen hemen hepimizin kafasında dolanıp duran cevabı olmayan sorulardır.En çokta gece vakti.Işıkların kapandığı,herkesin uyuduğu,kimsenin 'neden ağlıyosun' diye sormadığı bi vakit.Ne denirdiki?Neden ağlıyorum?Hayatımda hiçbir şey yolunda gitmediği için ağlıyorum.Asla olmayacak insanlar üzerinde hayaller kurduğum için ağlıyorum.Okulumu sevmiyorum ondan ağlıyorum.Ailemle aram kötü ondan ağlıyorum.En yakınımı kaybettim ondan ağlıyorum.Sevgilimden ayrıldım ondan ağlıyorum.Hepimiz için farklıdır ağlamamızın sebebi.Bazen bi insan olur bazende herşey üst üste gelmiştir.Bende bunu bu yüzden yazıyorum.Herşey üst üste geldiği için.Mesela kimseyle konuşmazsın bazen.En yakının bile 'Nasılsın' dese 'İyiyim' dersin.Çünkü anlatmak istemezsin.Anlatsanda umursamaz kimse.'Takma,geçer' derler.Bazende anlatmak istersin ama seni anlayacak kişi yanında değildir.Sonra boğulursun.Nefes alamayacak gibi olursun.İçin sıkılır,daralır,bunalırsın.Bunları kendi içinde yaşarsın.Kimse anlamaz,bilmez.Sonra oturursun yazmaya karar verirsin.Tüm içinden geçenleri,tüm hislerini,duygularını yazarsın.Çocukkende öyle değil miydi?Günlük tutardık hep.En gizli şeylerimizi yazardık.Bazen aşık olduğumuz kişiyi,bazen gıcık olduğumuz insanları,bazen ailemizdeki sorunları.Ama ben hiç günlük tutamadım.Hep korktum.Ya biri alırda okursa?Ya rezil olursam diye yazamadım hiç.Çünkü bende birinin günlüğünün bulsam açar okurdum,kendimden biliyorum.Özetle ,hayatınızda en dibe vurduğunuz anda,kimsenin sizi anlamadığını sanki bi çıkmaza girdiğinizi düşündüğünüz zaman sadece yazın.
'Ne olursa olsun içinden ne geçiyorsa onu yap,yaz,çiz,söyle ve asla korkma'

ahsen kaya / 9.12.2013

Bu yazı 446 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©