DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

Dostuma Mektuplar

Bu mektubu sana yazarken büyük bir sevinç ve titizlikle kelimeleri kağıtla buluşturuyorum.Kelimelerim o kadar ürkekki daha önce hiç mektup yazmadığımdan kolay kolay temelini atamıyorum cümlelerin.Aradan büyük bir zaman dilimi geçmesede tek dostum sen olduğundan özleyiverdim şimdiden seni.Sakın şehire gitti de hemencik unuttu beni diye bir yanılgıya düşmeyesin.Bazen okul çıkışında yalnız kaldığımda fırtınalı denizlere anlatırım seni.İnanmayacaksın ama anılarımızı hayranlıkla dinleyen deniz uysallaşı verir birden.Bir alt sokakta ki parkta oynayan çocukları gördükçe ikimizin o kelimelerle anlatılmayacak halleri gelir aklıma.Seninle tanıştığımız o günü zaten unutacağımı sanmıyorsundur.Sensiz burda zaman geçmek bilmesede ben yine de hep sabrediyorum.Hani sen demiştin bana bu dostluk ölene kadar devam edecek,ben de sana kavuşacağım günü iple çekiyorum.Burada ki çocuklara,üst komşumuz Hafize Nineye,sokakta ki kedilere bile hep seni anlatıyorum.Aranızdaki bu bağın kaynağı ne diye soranlara o benim tek dostum diyorum.Hatice nasıl?unutmadı demi beni.Ben hala onu ilk günki gibi seviyorum,kanadı kırılmış bir güvercin gibiyim bu gurbette,uçmak istiyorum yanına ama kanatlarım engel oluyor bana.Benim için çok iyi bak Haticeme,okul bitince babasının elini öpmeye geleceğimi hatırlatırsın artık.Annemler nasıl?onlara mektup yazmayı düşünüyorum ama önce senin ağzından duymak istiyorum durumlarını,hem annem kötü bir durum olsa da söylemez ki bana,istemez o oğlunun gurbette üzülmesini.Ama sen bana hiç yalan söylemedin,anlatırsın herşeyi acısıyla tatlısıyla.Beni hiç düşünmeyin,burada çok iyiyim.Kimsesi olmayan Hafize Nine evladı gibi önemsiyor beni,annemin yerini vermesede çok seviyorum onu.Arada bir aklınıza gelmem yeter bana.Bazen de yan komşumuz olan Hüseyin Amca’nın marangoz dükkanına uğruyorum.Aylardır çırak aramasına rağmen hala yalnız çalışan Hüseyin Amcaya yardım ediyorum.Çok sert bir karektere sahip olduğu için gelen elemanlar kaçıveriyor ertesi gün dükkandan.Ha yanlış anlamayasın aslında çok iyi biridir Hüseyin Amca.Neyse ben daha fazla seni tutmayayım,köyde yapacak işlerin vardır,beni sakın unutma dostum.Ben seni anımsamaya devam edeceğim,sayılı gün çabuk geçer.Ha bu arada mektubunu dört gözle bekliyorum.Allah’a emanet ol can dostum.

Ümit Zafer Bağcı / 1.12.2011

Bu yazı 640 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©