Mesaj Yaz  -  Tüm Mesajları Gör

 
 
  Tarih: 22.01.2009 15:49:21 Yazan: mutlu   Şehir: İstanbul
 
   ben şiir yazmayı çok seviyorum şiir hayatımın vazgeçilmezi herkes şiir yazmalı bence içindeki saklı kalmış cevheri herkesle paylaşmalı şiir dünyanın en güzel şeyi bence benimde bir parçam şiiri çok seviyor...

# Yönetici Yanıtı :
...
 
 
 
 
  Tarih: 19.01.2009 23:36:31 Yazan: bayram akyol   Şehir: Burdur
 
   yeni şiirlerim gelecek bu kanal benim icin cok degerli ve bu kanalda birgun daha iyi şiirler yazmak icin gelecegim insaallah ve butun şiir yazan arkadaşların yuregine saglık diyorum ben daha fazla şiir demek bir emek demek bizim icin

# Yönetici Yanıtı :
...
 
 
 
 
  Tarih: 18.01.2009 11:42:53 Yazan: BENHÜR FELEK   Şehir: Ordu
 
   Şiir yarışmasına getirdiğiniz kriterler akıl ve mantık dışı.Yaşar arkadaşın getirdiği eleştirileri bir kez daha okuyun.Şiirin mesajı ve işlevi önemlidir.Hayatın her kademesinde ve her yapılan işin işlevi önemlidir.Şiir yarışmasına kriter getiren de dayatanda Canlısınız akat TAZE değilsinin!Bitgisel hayata girmişsiniz.Türkiyenin her yerinden şaarirlerimizi davet edip şiir dinletisini 5 yıldır yapıyoruz.Böyle bir dayatmayı aklımızdan geçirmedik EYLÜL AYI İÇİNDE TÜM ŞAAİRLERİ ŞİİR DİNLETİSİNE BEKLİYORUZ.

# Yönetici Yanıtı :
eleştirinizi diğer şiir yarışmalarımızda değerlendireceğiz.
 
 
 
 
  Tarih: 15.01.2009 00:52:51 Yazan: yasar   Şehir: Yurtdışı
 
   sayin sevgili ilgililer siir yarismasida amatör saiirlermi yarisiyor yoksa mankenlik icin mankenlikmi araniyor onsekiz otuzbes yasarasi ne alaka yani kirk vya eli olursa olmuyormu yilin saiirmi secip sahneyemi cikaracaksiniz yakisikli ve sahneyemi yakismasimi lazim önemli olan kendisimi yoksa siirimi burada anadigimiz demek hem siiri güzel oldugu kadar kendisi genc ve yakisikli olma sarti aranmaktadir sayin yetgililere soruyorum saygilar tesekürler.

# Yönetici Yanıtı :
GELEN İSTEKLERE GÖRE YAŞ SINIRLAMASI GETİRİLMİŞTİR.
 
 
 
 
  Tarih: 14.01.2009 20:39:12 Yazan: isyankar   Şehir: Malatya
 
   kefen dediğin beyazdır. kefeni giyen kara topraktır. namus kefeni karaymış. bedenin duruken ruhunun ölmesiymiş.

# Yönetici Yanıtı :
...
 
 
Toplam Kayıtlı Mesaj Sayısı: 466


Yazan :
E-Posta :
Şehir :
Mesajınız :


MESAJLARINIZ EDİTÖR TARAFINDAN İNCELENİP YAYINLANMAKTADIR