DUYURULAR

usta şair mutluluk oyunu Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

usta şair

mutluluk oyunu

MUTLULUK OYUNU
BİR OYUNDU YAŞANAN NE KADRA GÜZEL BİR OYUN. BİRİNCİ SAHNE İYİYDİ BAŞLARDA TOZPEMBEYDİ. OYUNCULAR İÇİN HERŞEY GÜZELDİ AMA SONUNA YAKLAŞILDI BU OYUNUN. VE SONUNU GÖRMEYE DAYANAMAYAN OYUNCU ÇEKTİ GİTTİ OYUNDAN. DİĞERLERİ ÇOK UĞRAŞTI ONUN GERİ DÖNMESİ İÇİN. NE DE OLSA ONSUZ OYUN OLMAZDI. BELKİ GERİ DÖNSE ÇOK GÜZEL OLURDU YA. AMA OLMADIİŞTE HER HİKAYE MUTLU BİTMEZMİŞ BUDA ÖYLE OLDU İŞTE. BİRİNCİ SAHNEDE YARIM KALDI OYUN. DEVAMI GELMEDİ İZLEYENLER KALKMADI YERİNDEN.VAZGEÇMEDİ HİÇ BİRİ UMUTLA BEKLEMEKTEN.ÇABALADILAR OYUNUN DEVAMI İÇİN VE BİR GÜN PES ETTİ GİDEN OYUNCU GERİ GELDİ TİYATROYA. VE DEVAM ETTİ OYUN. HERKES MUTLU OLDU OYUNCULAR , İZLEYENLER, HEPSİ MUTLUYDU İLK BAŞTA. ACEMİYDİ OYUNCULAR BÜYÜK HAYALLERİ VARDI. TÜM DÜNYAYA TÜM İNSANLARA DUYURMAKTI AMAÇLARI. FAKAT YORULDULAR BİRGÜN BU MUTLULUK OYUNUNU OYNAMAKTAN . ADI ÜSTÜNDE MUTLULUK OYUNUYDU BU. SADECE BİR OYUN. GERÇEK HAYATA DÖNMELERİ LAZIMDI OYUNCULARIN. İZLEYENLERİN HAYATIN FARKINA VARMALARI LAZIMDI. ASLINDA HEPSİ MUTLUYDU BÖYLE OLMAKTAN İŞİN ASLINI DA BİLİYORDU İZLEYENLER. BİTMESİ LAZIMDI,BUNUN HAYATI,GERÇEK YAŞAMI BİLMELERİ LAZIMDI....

Bu şiir toplam 643 kez okundu.
16.09.2007

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©