DUYURULAR

rıdvan erez YALNIZLAR BİLİR Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

rıdvan erez (rıdvanerez)

YALNIZLAR BİLİR

YALNIZLAR BİLİR


Yalnızlık ne zaman gelirse gelsin evimin kapısının önüne. Ve çok başarılı dolandırıcılara yıllar boyu biriktirdiği parasının tamamını kaptırmış alacaklı gibi çalıyor evimin kapısını yumrukluyor her dakika ve canı her istediğinde kafasına her estiğinde yalnızlık dayanıyor kapıya.
Çalıyor can evimin kapılarını ve ben ise: evde yokuz numarası yapıyorum.
Çıtımı bile çıkarmadan herhangi bir gürültüye meydan vermeden sessizce bir o kadar da öfkeli bir şekilde kapımdaki yalnızlığın def olup gitme anını bekliyorum…

Oysa çok kurnazdır yalnızlık…
Kapının önünde erketeye yatar pusuya yatıp bekler sen kapını açtığında içeri dalmak için.
İçeri dalıp senin davetsiz misafirin olmayı ister.
Çünkü yalnızlık ne zaman boş kalsa ve canı sıkılsa musallat olacak yüreği delik deşik sevda vurgunu yemiş sevgilisini hiçbir menfaati olmadan sevmiş her kim varsa ona gider…

Son sigaramı bitirdiğim ve izmaritine kadar içtiğim bir gecenin sabahı
İzmaritlerimden dert aktığı bir günde belirdi yalnızlık…
Terörle mücadele polislerinin bir eve hücre evi ihbarı ile ani bir baskın yaptığı gibi dalıverdi evimden içeri yalnızlık…
Elinde kocaman bir paketle.

Şok oldum
Öfke doldum
Çünkü çok iyi bilirim ben yalnızlığın bana gelip en az aylarca kaldığını.
Çok iyi bilirim ben yalnızlığın bende rahat edip hiçbir şeyden rahatsız olmadığı
ve sırf bu yüzden sürekli benim misafirim olduğunu.

Yalnızlık gelirken elinde utanmadan hazırlanmış güzel bir hediye paketi görünümlü adi bir paket ile gelir.
Paketin içinde mutsuzluk dert çile yorgunluk ve huzursuzluk vardır.
Yalnızlar çok iyi bilir bu paketin asla açılmayacağını.
Ama kahrolası yalnızlık hiç utanmadan getirdiği paketi kendi açar giderken
Ve bırakır odanın tam ortasına paketi dönüp arkasını çekip gitmeden önce.

Yalnızlar çok iyi bilir bir sevgilinin kıymetinin en iyi şekilde bilinmesi gerektiğini…
Yalnızlar çok iyi bilir terk eden sevgilinin ardından asla ağıtlar yakılmayacağını.
Bu yüzden yalnızlar bilir yalnızlığa baş kaldırılamayacağını.
Bu yüzden yalnızlar bilir sevmenin hatta çok büyük bir değer verilen bir sevgilinin değerinin ağır gelip hain bir sevgiliye dönüşeceğini.
Bu yüzden yalnızlar bilir.
Yalnızlar bilir yalnızca yalnızlar bilir.






Bu şiir toplam 266 kez okundu.
16.03.2014 12:25:40

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©