DUYURULAR

İlyas Halatcı İlk Nefesimdin Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
5,0
1
Şiire puan verin!

İlyas Halatcı (İlyasHalatcı)

İlk Nefesimdin

Kimse senin gibi olamıyor. Ya da ben kimseyi istemediğim için , bulamıyorum.Evet evet..

Ben senin en çok bağlılık huyunu seviyordum.Sorunlar çıksada başlarda, erkeklerle konuşmuyordun.En iyisiydi o. Sadece benimdin.

Ama başkası olamadı. Daha doğrusu senden sonra 1 kişiyle sevgili olma yolunda adım atmak istedim. Sevmeden, seni unutmak için. Kızma bana. Çünkü senden bi önceki sevgilimi unutmak için seninle sevgili olmuştum. Çok güzel 7 ay.. Belki yine olur dedim belki daha uzun olur dedim ama olmadı..

Herneyse nerde kalmıştım.

Heh evet..

Sevmeden, seni unutmak için, belkide seninle yaşadıklarımızı yaşamak içindi.
Olamadılar eski dostum. Senin gibi olamadılar. Olamazlar zaten . Aynı şeyleri yaşasak bile aynı duygular hiç bi zaman olmicak. Çünkü ilktin. Sevgili anlamında değil, İlk nefesimdin sen benim.
İlklerin heyecanı hiç bi zaman hiç bi yerde olmaz. Olamaz esti dostum.

Olsada ben senden başka, senin gibi istemiyorum. Ben ya seni istiyorum , ya da bana umutla bakan kahverengi gözlerini..

Olamaz biliyorum ama isitoyurm..
Tıpkı San Marino forvetinin gol atmasını istemesi gibi istiyorum.

O kadar azimli ama hiç o golü atamicam düşüncesi.. :)
Hiç seninle olamicam düşürcesi hep kafamda..

Siktir et. Olmasa bile anılarım yetiyo. Hee , ağlamıyorum artık senin için.

Sadece, küçük bi çocuğun elma şekerini düşürmesi kadar üzülüyorum işte..

O elma şekeri düşse bile yenisini alabilirsin. Ama ikinizin arasındaki ütek fark, sen parayla satın alınamazsın , aslaa..Sana bi ömür gerekir. Şuan benim olsan ne güzel olurdu. Ama benle alakan bile yok. Gerek varmı diye düşünürsemde...

Olsanda olur olmasanda, Hani sen yoksan KARDEŞLERİM var.

Srtımı sıvazlayacak kardeşlerim var.

- " Unut onu . Sevseydi bi damla gözyaşı akıtırdı senin için " diyecek kardeşlerim var. O yüzden, ağlamıyorum.

Hep yazıyorum , küfür edereky, özleyerek.. Seni değil haa.. Tribe girme hemen. Koyu kahverengi , umut dolu , heyecanla bakan gözlerini özledin sadece. Ondan bi tane daha olsun isterdim. Yanlış anlama başka birisi değil..

Bizin canımızdan bizim kanımızdan , ufacık elleri , minicik kalbi , koyu kahverengi gözleri olan ufacık bişey mesela..

MESELA YANİ..

İLYAS HALATCI.

Bu şiir toplam 408 kez okundu.
14.01.2013 16:15:27

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©