DUYURULAR

Erdi Coduroğlu Hiç Olmayan Sevgili Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Erdi Coduroğlu (Erdi Coduroğlu)

Hiç Olmayan Sevgili

Artık satırlarımda bana geri gel demiycem. Yokluğuna alışıcam,unutucam.
Artık satırlarımda seni sevdiğimi söylemiycem. Rüyalarıma geldiğin geceleri içime atıcam.Artık kopucam senden. YALVARMIYCAM artık.

Artık satırlarımda sana nefretimi,özlemimi,hayatta kalabilmeyi anlatıcam.Çok zor. Nasıl başlasam bilemiyorum.
Öncelikle benim olmadın hiç.Hep onundun.Bunu biliyordum ama kabullenemiyordum.Belki unuttururum sanmıştım yanılmısım neyse.

-Yalnızlığını içinde tut , tut ki kimse yalnız olduğunu ne duysun ne görsün.
Mutlu ol diye yanındaydım ama beceremedim.Seni yine yalnızlığa hüküm ettim.

-Şimdi bakıyorum başka kişiler için koşuyosun arkandan koşanlara inat.
Ama sen onunla tartışırsan banada haber ver , bi yolunu bulup barıştırırım sizi. Yapmadığım şey deil biliyosun. Bide iyi yanından bak. Artık o yanında seni sevdigini söyliycek,ellerini o tutacak yerime.O koruycak seni bu şehrin kasvetinden.Bense kasvet olucam artık. Yağmur olucak üstüne gözyaşlarım. Acı olucam, hasret olucam, Rüyan olucam.Geçmişin olucam.Ama bi senin olamıycam be sevgilim.


-Yalnızlık bir kişiye mahsus.Sen ise bir çok kişiye.
Sen gelmeden önce nasıl bana gel diye aradıysam seni rakı bardaklarında,
Sen gittikden sonra umudu arıycam o bardaklarda. Yalnızlığı anlatıcam ona.Nasıl aşık olduğumu anlatıcam.Senin ne kadar güzel , bi o kadar da cadı olduğunu anlatıcam.Seni anlatıcam. Seni paylaşıcam.Yokluğunu onunda tartışıcam.Benimken nasıl mutlu olduğumu anlatıcam.Gülüşlerini anlatıcam.Gözlerini anlatıcam.Hayallerini anlatıcam.Herşeyi anlatıcam lan herşeyii.


ARTIK SENİ SENDE DEĞİL;

BANA BIRAKTIGIN BOS BARDAKLARDA ARIYCAM SENİ.

Bu şiir toplam 376 kez okundu.
13.01.2013 15:56:29

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©