DUYURULAR

imran çakmakcı çok sevilen sevgiliye Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
5,0
1
Şiire puan verin!

imran çakmakcı (imran)

çok sevilen sevgiliye

her günün sabahında seninle olmak ne güzel. benim için buna inanmak cok zor,sanki bir hayal.kimseler uyandırmasın beni bu rüyadan.gelip kapımı çalsada ecel.o mağrur duruşun utangaç kacamak bakışın,ellerinle boynuma sımsıkı sarılışın.halen kulağımda çınlıyor;ben sana ayitim,seni seviyorum diye haykırışın.ayrılığın habercisi sanki geçen her saniye,hasret sancısı çoktan başlamıştı bende.ikimizinde boynu büküktü,yetim kalmış cocuk misali.boğuluyorduk aşktan yana düşüncelerin cenderesinde.bu ayrılığı hiç istemesekde,ta baştan böyle yazılmıştı kaderimize.allahım bütün bunlar neden neden?isyan ediyorum şu feleğe.kabus dolu sensiz geceler vardı sırada,nemli gözlerle yine ayrılık,yinebir veda.dayanmak çok zor olsada.kartenem elveda elvada sana.titreyen ellerin yoktu yanaklarımda.acemice öpüşlerin tadı kalmıştı dudaklarımda.aşk en büyük günahları bile hafifletirmiş,bunu iyi anlamıştım biraz geç olsada.şimdi gözlerin beni arıyormu heryerde?elele gezdiğimiz sahillerde,caddelerde.bu günlerde geçecek allahın izniyle.unutma ben sendeyim, sen bende.dünyayı verseler değişmem saçının teline,kabe yaptım seni şu garip gönlüme.beklenen gün gelecekse sevgilim,çekilen çileyi ibadet sayarım kendime!!!

Bu şiir toplam 663 kez okundu.
21.06.2007 16:09:07

eylül
çok güzel olmuş imran yebrik ediyorum seni hep böle ilerlet kandini aferin ben eylül belki hatırlamazsın ama yinede tebrikler.....

24.09.2007 10:38:15


ümran güler
iyi de bu şiir değil ki.........

9.09.2007 14:36:51


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©