DUYURULAR

zekeriya CAN Uzaktaki Sevdama Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
5,0
1
Şiire puan verin!

zekeriya CAN

Uzaktaki Sevdama

Denizler gibiydi gözlerin ..o kadar dalgalı ve derindiki bakmak dahi heyecan veriyordu..hani dalgalı bir günde sandalla açılırsın ya uzaklara.korkusuzca ve kendinden emin..bende öyle bakmak istiyordum gözlerine..o heyecanı yaşamak o denizde ilerlemek misali..yinede her nekadar cesaretli olsamda kuşukularım yok değildi..hani dalgaya kapılmak da vardı..o gözlere takrar bakamama korkusu..bir yandanda o denizde hüküm süremeyeceksem o gözlerin bende uyandırdığı heyecan ve anlam niyeydi ki?..diğer bir yandan şöyle düşünürdüm..benim yerime hadi başkası çıkarsa bu yolculuğa o büyük dalgaları aşarda iskeleyi görürse..hayır böyle bir ihtimal yoktu olmamalıydı..çünkü o denizleri ben keşfetmiştim ben aşmalıyım..o iskelede sadece benim gemim olmalı..gözlerden kalbe inen yoldabenim gemim yol almalı..o kalbe ben sahip olmalıyım..o gemiyi iskeleye bağlama misali..zinciriyse o gözlere sahip olan kişinin elinde olmalı..en fırtınalı günde dahi elinden bırakmamalı..bunlar sadece gözlerinden yorumladıklarımdı...
Bu eşsiz ülke sadece denizlerden ibaret değildi tabiki..Ama ülkeyi eşssiz kılanda denizler değilmiydi..ve denizlerin bende uyandırdığı duygu..Saçların vardı en az denizler kadar dalgalı..aynı zamanda gece o denizE yansıyan ışıltıların oluşturduğu yakamoz misali..her telinde ayrı bir güzellik ve de bu güzelliğin bende çağrıştırdığı anlam..güneşi vardı bu ülkenin hiç batmayan 24 saat gündüzün yaşandığı..gecenin karanlığından uzak..yabancı gelmesin sana gülüşünden bahsediorum..yüzünden eksik olmayan o tebessümden..:) her tebessümün bana yansıyan güneş misali ..ben bu ülkede yaşamak istiyorumm..bu ülkede hüküm sürmek..bu ülkenin sonsuza dek sahibi olmak..
Güneşinde ısınmak
Denizinde yol almak
Yakamozlarına dokunmak
İskelesinde yıllanmak...
ZEKERİYA CAN

Bu şiir toplam 653 kez okundu.
22.03.2013 08:52:46

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©