DUYURULAR

MELİKE YILMAZZ  seni anlatıyorum gecelere.. Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

MELİKE YILMAZZ

seni anlatıyorum gecelere..


Seninle yaşadığım aşkta;kendimi buluyorum..bazen dalgalar kadar hırçınn... bazendee poyraz esen rüzgar kadar sert ve bazende.. yeni tomurcuk bir çiçeğinn güneşe duyduğu ilgi kadar seviyorum seni....
...Bunun için seninle kendimi yaşıyorumm...
Bazen seninle kendi zincirlerimi kırıyorumm! bazen yumuşak esen bir rüzgar,bazen ise kayalara vurup vurup kaçan dalgalar oluyorumm seninle...
...Bunun için seninle kendimi yaşıyorum...
Seninle aşkımı doya doya yaşamak istiyorum. bir kuğu kadar serbest yaşamak istiyorumm seninle aşkımı cnmm...İŞYE BUNUN İÇİN..
...Seninle kendimi yaşıyorumm...
Seni o kar çokk seviyorum ki bir insanın suya ihtiyaç duyacağı kadar ihtiyaç duyuyorum sana! sesine,gülüşüne,bakmaya doyamadığım o gler yüzüne... Anılar canlanıyor karşıma Aklım sadece o anları düşünüyor Etrafımı göremiyorum,hayal dünyamda buluyorum kendimi.sadeccee sen,ve ben varız sanki..
Senden bir şehir uzaklara gitsemm aklım sende kalıyorr,, o zaman anlıyorumm senin soluduğun nefes bile bana yetiyormuşş,,can veriyormuş..Yalnızlığımı dindiriyormuşş.
HAYAL DÜNYAMDA NE KADAR DA YAKINMIŞIMMSANA, GERÇEK HAYATTA İSE HEP DAĞLARIN ARKASINDA...

Bu şiir toplam 431 kez okundu.
8.03.2008

melikeee
şiirimi okuyanlara teşekkürlerr

8.03.2008 23:43:08


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©